Sinds ik nu 3 maand met mijn 1150rt rijd merk ik dat ik met de onderkant van mijn kuip de grond raak. Het kuipje aan de voeten is bij deel weg geschraapt en plastic gesmolten. Hebben jullie dit ook? Iemand een idee wat zoiets nieuw kost?

Moderator: RT_Patrick
Neen hij is niet verlaagdWolfs RT schreef:Is de RT verlaagd? Nog nooit van gehoord dat men zo schuin gaat dat de kuip het asfalt raakt....
Dank u wel.Wouter5 schreef:Het is een Fußschützer van Wunderlich. http://www.wunderlich.de/shop/de/wunder ... 001-1.html
Met vriendelijke RT-Forum groet,
Wouter
Ok bedanktWouter5 schreef:Je kunt deze spoilertjes ook verwijderen. Men zegt dat je minder snel natte of vieze laarzen hebt, ook zou het in de winter warmere voeten geven. Hij zit met 1 torx vast en wat dubbelzijdige tape. Mocht je wat lijmresten op de kuip houden bij het verwijderen dan kun je die met WD-40 wegpoetsen. Het enige is dat je dan af en toe met de bok over de grond gaat als je em zo plat legt. Die slijt niet zo hard ;-)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!