Zo is de nieuwe C4 volledig voorbereid voor een Sena systeem die je super-eenvoudig zelf kunt installeren;

en
Moderator: RT_Patrick
Volgens mij schreef Inspector Gadget "wat ik heel goed kan begrijpen" en dat zal met verschil in specs, kwaliteit en gebruikersvriendelijkheid te maken hebben.Gurbe schreef:vanwaar je reactie inspector "wat ik heel goed kan gebruiken"?
fijn dat je me even verbeterd BertBert M schreef:Volgens mij schreef Inspector Gadget "wat ik heel goed kan begrijpen" en dat zal met verschil in specs, kwaliteit en gebruikersvriendelijkheid te maken hebben.Gurbe schreef:vanwaar je reactie inspector "wat ik heel goed kan gebruiken"?
Klopt, maar dat was vanuit Sena's kant een compromis bij de helmen waar de U10 ingebouwd kon worden;Berrybeer schreef:Voor de C3 had/heeft Sena al de U10 die je ook helemaal onzichtbaar kunt wegwerken :-)
Neem alleen al het feit dat de Schuberth SRC (= OEM van de Cardo Rider G4) is "blijven steken" op versie 3.08 (v3.2 in de OEM versie) sinds 2013/2014. Of de Schuberth SRC Pro, net zo "stil" volgens mij. En het feit dat je eerst moet(!) registreren op Cardo's website (als het om de SCR Pro gaat) om toegang te krijgen tot de eventuele updates, community etc.Gurbe schreef:vanwaar je reactie inspector "wat ik heel goed kan begrijpen"?
Hmm, dat moet je volgens mij kunnen instellen, wat Cardo "VOC" en "AGC" noemt.Gurbe schreef:.. Heb nu een losse Cardo gekocht. voldoet wel 'aardig". Bij lage snelheden is er een irritante echo en wordt de verstaanbaarheid minder.
Ik heb de nodige zaken van Sena, behalve headsets of hun camera's, en ik moet zeggen, ben er zeer tevreden over.Gurbe schreef:Eerlijk gezegd heb ik wat spijt dat ik niet voor de Sena ben gegaan. :-(
Hmm, dat moet je volgens mij kunnen instellen, wat Cardo "VOC" en "AGC" noemt.Gurbe schreef:.. Heb nu een losse Cardo gekocht. voldoet wel 'aardig". Bij lage snelheden is er een irritante echo en wordt de verstaanbaarheid minder.
(PS: een echo kán mogelijk ook duiden op problemen met de BlauweTand, wat je mogelijk net weer niet hoort bij de juist hogere snelheden)Gurbe schreef:Ik heb de scala Q3, met idd die "VOC" en "AGC" functies ben ik al bezig geweest. Echter zonder het gewenste resultaat. Je kan ze vrij gemakkelijk aanpassen door het gebruik van een app op je smartphone.
Kan zo 1-2-3 in jou draadjes dat niet terugvinden, dus ben benieuwd naar jou ervaringen en probleem.scan schreef:Ik ben absoluut geen fan van Sena. Teveel problemen mee gehad en de oplossing bleef uit, ook na diverse updates.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!