Nieuw lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

frenes
Type: R1150RT
Bijz: Bouwjaar 2004 kleur Biaritz Bleu
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Nieuw lid

Ongelezen bericht door frenes »

Hallo allemaal.
Ik kijk al een paar weken rond en heb al heel wat ideeën opgedaan.
Mijn naam is Frank, woon in de Meern, en rij al 38 jaar. Begonnen met een CB 250, die al gauw werd opgevolgd door een rood metallic CB650 met een volle kuip. Deze werd na tien jaar ingeruild door een rode Pacific Coast. In 2003 overgestapt naar een Deauville. En dus altijd met een volle kuip. Maar in mij achterhoofd toch altijd naar een BMW gekeken.
En dan haalt je zoon zijn rijbewijs en die koopt een F700GS. Toen stond er al gauw een R1150RT uit 2004 naast. Dus nu staan er 3 stuks. Op de verlaagde Deauville rijd nu mijn vrouw die ok al zo'n 39 jaar haar rijbewijs heeft. Mischien word die ook nog wel eens ingeruild maar ze is vrij klein dus dat is meestal een probleempje.
Bijlagen
IMG-20170304-WA0001.jpg
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Frank,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aankoop van een -1150- . Deze staat mooi naast zijn "broertje" de F700GS en de Deauville uit een andere familie! ;)

Ik wens je vele plezierige kilometers op de RT en uiteraard veel genoegen op en met ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
R1150RT
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Geraardsbergen

Ongelezen bericht door R1150RT »

Mooie collectie

Fijne en veilige ritten

Hartelijke groeten van SM-G930F aan alle forumleden
siebke
Type: R1200RT
Bijz: 2009, import (D)
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Peel en Maas

Ongelezen bericht door siebke »

frenes schreef:...knip... Op de verlaagde Deauville rijd nu mijn vrouw die ok al zo'n 39 jaar haar rijbewijs heeft. Mischien word die ook nog wel eens ingeruild maar ze is vrij klein dus dat is meestal een probleempje.
Hartstikke welkom op dit mooie forum. Mijn vrouw is ook niet erg groot, ruim 25 cm cm kleiner dan ik ben. Ze heeft geen A-rijbewijs, dus ook geen motor, en hoef haar daarom in ieder geval niet in te ruilen :lol:
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”