Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Rednose
Type: R1150RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Limburg

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Rednose »

Hoi allen,

Mijn naam is Mick en ben 38j, wonende in Limburg Belgie en ben nieuw hier op het forum.
Ik rij sinds kort op een R1150RT (2003) die ik van mijn schoonvader mag gebruiken mits hij er niet meer mee rond toert.
Mijn schoonvader heeft er zelf maar 18000km mee gereden dus hij is nog zo goed als nieuw :lol: .
De RT gebruik ik dus geregeld voor het woon- werkverkeer van Limburg naar Antwerpen omwille van de vele files tegenwoordig en
af en toe zal ik wel eens een toertje gaan doen door de ardennen.
Ik rij al sinds mijn 20ste met de motor.
Mijn eerste motor was een Kawasaki ZX6R Ninja, deze vervangen door een Ducati 748 en deze dan vervangen door een Ducati 999R die ik vorige zomer verkocht heb. Ik was dus geheel iets anders gewend.
Maar ik moet zeggen dat rijden met de RT veel beter meevalt dan ik dacht. :)
Ik geniet telkens van het ritje op en af naar men werk (±160km) lekker beschut en comfortabel _004
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Mick,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en toch fijn zo'n schoonvader die z'n in nieuwstaat verkerende -1150- aan z'n schoonzoon afstaat. :-)

Vele plezierige kilometers toegewenst op je RT en uiteraard veel genoegen op ons unieke forum! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”