(de optie "informeer me wanneer een reactie is geplaatst" e.d)
Sinds enkele weken krijg ik helemaal geen email-melding meer van het

Klopt dit inderdaad?
Zijn er meer die geen (of juist wel) email-meldingen (meer) krijgen vanuit het

Dank!
Moderator: RT_Patrick
Dank!Bert M schreef:Het was mij eerlijk gezegd nog niet opgevallen, maar ik gebruik het e-mailnotificatie-systeem dan ook niet.
Jos WRSM schreef:Mmmmm, ik ben een paar dagen afwezig geweest en merk dat ik ook geen mailnotificaties heb gehad. Ik heb het e.e.a. aangepast en hoop dat het weer werkt. Laat het me svp even weten.
EileRT schreef:Ja hoor, ik krijg via de mail een notificatie . . . top dat het is opgelost Jos! -top-
Hopelijk ook bij de anderen! -top-
Eilert
Jos WRSM schreef:Mmmmm, ik ben een paar dagen afwezig geweest en merk dat ik ook geen mailnotificaties heb gehad. Ik heb het e.e.a. aangepast en hoop dat het weer werkt. Laat het me svp even weten.
Ik ben benieuwd Inspector Gadget. Nu ik je geciteerd heb, zou je een melding moeten krijgen...Inspector Gadget schreef:Testing..testing..Hello World :)
Ik zal melding maken zodra ik weer notificaties binnenkrijg, vooralsnog niet.
Klopt!Love it when it works, miss it when it doesn't
Nee, dat kan ik niet, want systeemwijzigingen vallen niet onder mijn 'span of control'. Dat gedeelte van het forumbeheer ligt volledig in de vaardige handen van Jos. En dat is maar goed ook, want als het voortbestaan van hetDe Mat schreef:oke
hier ook
Bert kun je ook uitleggen wat er gewijzigd is ??
Inspector Gadget schreef:Idem hier, wederom.
Notificaties werken weer, momenteel.
Inspector Gadget schreef:
Tijd voor een slotje, we kunnen weer over op de orde van de dag/nacht.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!