Op m'n
 stond toen ik 'm kocht een radio geïnstalleerd.  Niet dat ik tijdens dagelijks woon-werk dat ding ga gebruiken, maar het lijkt me toch leuk om af en toe in bepaalde gevallen wat muziek te kunnen opzetten( met name: bij lage snelheden in saaie gebieden en mooi weer met de helm open
 stond toen ik 'm kocht een radio geïnstalleerd.  Niet dat ik tijdens dagelijks woon-werk dat ding ga gebruiken, maar het lijkt me toch leuk om af en toe in bepaalde gevallen wat muziek te kunnen opzetten( met name: bij lage snelheden in saaie gebieden en mooi weer met de helm open   ).  Ik wil niet dadelijk investeren in bluetooth toestanden voor m'n helm gekoppeld aan garmin of wat dan ook.
  ).  Ik wil niet dadelijk investeren in bluetooth toestanden voor m'n helm gekoppeld aan garmin of wat dan ook.Alleen merkte ik dat het tijdens het rijden zowat onmogelijk is om de radio aan en uit te zetten, of ben ik hier mis in ? Ik heb al een sleutel nodig om het deurtje open te maken en dan op 'On' te duwen. Niet echt handig - laat staan veilig - tijdens het rijden.
Heb in de radio handleiding gezocht, maar kan daar niet direct iets vinden over aan en uit zetten d.m.v. stuurbediening, of mis ik ergens iets ? Zelf ook al wat combinaties geprobeerd met de knoppen aan het stuur, maar noppes ...
Continue laten aanstaan op 'mute' vind ik nu ook weer niet zo batterij-vriendelijk.
grtz,
scOOb