Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1150RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Nieuwleusen
Voorstellen
Hallo forumleden,
bij deze zal ik mij, naar goede gewoonte, ook even voorstellen als nieuw lid.
Gerrit Nijboer, 58 jaar en woonachtig in het motorrijke dorp Nieuwleusen.
35 jaar getrouwd met Letti, vader van 2 kids, opa van 3 kleinkinderen en de 4e op komst.
Lang geleden de motor, destijds een Honda, zoals ik het zelf altijd zeg: "ingeruild voor een kinderwagen".
Een rationele beslissing maar wel eentje waar ik spijt van kreeg.
Het bleef kriebelen en jaren lopen zeuren dat ik nog wel eens een oldtimertje of opknappertje zou gaan kopen.
Na weer een avondje snuffelen op marktplaats ed. vroeg mijn liefste: "en wanneer koop je er dan nu eentje! Als je nog langer wacht dan hoeft het niet meer en wordt het een rollator!"
Toevallig stond er de zaterdag daarop een 1150RT uit 2002 bij Bert-Jan Hoeve, een beginnende motorzaak bijna letterlijk bij ons om de hoek.
Samen met mijn vrouw even wezen kijken, een proefritje gemaakt en de knoop doorgehakt.
Het is niet moeders-mooiste en er zit ook nog wel wat werk aan maar dat is voor de wintermaanden.
De eerste ritjes al wel gemaakt en weer een beetje ervaring opgedaan.
Op dit moment helaas zelf uitgeschakeld vanwege rugklachten maar daardoor wel even tijd om dit te schrijven.
Ik heb al gezien dat er via dit forum een giga bak aan info gedeeld wordt en zal daar ook dankbaar gebruik van gaan maken.
De komende maanden een beetje rustig aan doen maar hopelijk het komende voorjaar het linker handje omhoog als we elkaar mogen begroeten onderweg, bij een toerrit of treffen.
Vriendelijke groet,
Gerrit Nijboer.
bij deze zal ik mij, naar goede gewoonte, ook even voorstellen als nieuw lid.
Gerrit Nijboer, 58 jaar en woonachtig in het motorrijke dorp Nieuwleusen.
35 jaar getrouwd met Letti, vader van 2 kids, opa van 3 kleinkinderen en de 4e op komst.
Lang geleden de motor, destijds een Honda, zoals ik het zelf altijd zeg: "ingeruild voor een kinderwagen".
Een rationele beslissing maar wel eentje waar ik spijt van kreeg.
Het bleef kriebelen en jaren lopen zeuren dat ik nog wel eens een oldtimertje of opknappertje zou gaan kopen.
Na weer een avondje snuffelen op marktplaats ed. vroeg mijn liefste: "en wanneer koop je er dan nu eentje! Als je nog langer wacht dan hoeft het niet meer en wordt het een rollator!"
Toevallig stond er de zaterdag daarop een 1150RT uit 2002 bij Bert-Jan Hoeve, een beginnende motorzaak bijna letterlijk bij ons om de hoek.
Samen met mijn vrouw even wezen kijken, een proefritje gemaakt en de knoop doorgehakt.
Het is niet moeders-mooiste en er zit ook nog wel wat werk aan maar dat is voor de wintermaanden.
De eerste ritjes al wel gemaakt en weer een beetje ervaring opgedaan.
Op dit moment helaas zelf uitgeschakeld vanwege rugklachten maar daardoor wel even tijd om dit te schrijven.
Ik heb al gezien dat er via dit forum een giga bak aan info gedeeld wordt en zal daar ook dankbaar gebruik van gaan maken.
De komende maanden een beetje rustig aan doen maar hopelijk het komende voorjaar het linker handje omhoog als we elkaar mogen begroeten onderweg, bij een toerrit of treffen.
Vriendelijke groet,
Gerrit Nijboer.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Voorstellen
Hallo Gerrit,
Van harte welkom op ons mooie
en je vrouw heeft gelijk; koop een RT en rij met plezier. Ik zeg: het houdt je jong en die rollator kan dus nog heel lang op zich laten wachten!
Ook veel plezier toegewenst op én met ons unieke forum!
Eilert

Ook veel plezier toegewenst op én met ons unieke forum!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- heinvandermeijs
- Type: R1200RT
- Bijz: R1200rt uit 2010
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: tilburg
- Contacteer:

Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
! Dank voor je leuke introductie. Wij wensen je veel plezierige en veilige kilometers toe
Bert M

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- BertL
- 2024
- Bijz: K1200GT/2008
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Dag Gerrit,
Van harte welkom op dit forum. Ik schat in dat je wel veel plezier zult beleven aan je 1150rt.
Veel sleutelplezier gewenst deze winter en we zullen elkaar vast tegenkomen in de omgeving van Nieuwleusen.
Van harte welkom op dit forum. Ik schat in dat je wel veel plezier zult beleven aan je 1150rt.
Veel sleutelplezier gewenst deze winter en we zullen elkaar vast tegenkomen in de omgeving van Nieuwleusen.
GrTz
BertL
BertL
- beamer charly
- Bijz: bmw r850r
- Woonplaats of omgeving: Oirsbeek (L)
Welkom Gerrit op het
Heel veel plezier van je BMW, die zorgt wel dat jevan je rugklachten afkomt.
BeamerCharly

give your guardianangel a challenge
- SLSLNL
- Type: R1100RT
- Bijz: In de RS kleur gespoten
- Woonplaats of omgeving: Alblasserwaard
- Contacteer:
Hoi Gerrit,
Welkom op dit forum. Genoeg te vinden over veel van onze "probleempjes" en ervaringen
Groetjes Edi
Welkom op dit forum. Genoeg te vinden over veel van onze "probleempjes" en ervaringen

Groetjes Edi
BMW R1100RT (96)
BMW R1100RT-p (00)
Goldwing 1500
Goldwing 1200
Goldwing 1100
Goldwing 1000
BMW R1100RT-p (00)
Goldwing 1500
Goldwing 1200
Goldwing 1100
Goldwing 1000
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!