Ik heb het onderstaande ook op de R-RT FB pagina gezet.
Nadat ik vorige week mijn BMW R1150RT heb aangeschaft heb ik contact opgenomen met Kenny van MSA. Had voor vandaag om 09:00 uur een afspraak gemaakt in Ede. Vanuit Zoetermeer samen met mijn maat Ed om 07:50 uur vertrokken, en ik kan je zeggen dat warm anders is...

MSA zou voor mij een complete inspectie doen, normaal gesproken een aankoop keuring, en stalen remleidingen plaatsen.
Terwijl ze bezig waren lichtte Kenny mij in mbt de bevindingen. Gelukkig was er niks drastisch en tijdens het gesprek zijn we overeen gekomen dat ze gelijk een 0-beurt konden verrichten. Dit was denk ik het meest logische want het Tupperware was er af en ik zou niet nog een keer terug hoeven voor deze beurt. Het enige wat mis was was dat de remvloeistof zwart was ipv mooi helder. Dit terwijl, de verkoper, daar waar ik de motor heb aangeschaft, mij vertelde dat het remsysteem onderhanden was genomen. Zelfs het onderhoudsboekje was afgestempeld en ondertekend. Beetje jammer. Kortom, laat je niet van de wijs brengen door mooie praatjes.
Maar goed, al met al is de conclusie van MSA dat de lage kilometer stand ten opzichte van de staat van de motor overeen komt. Ik heb uiteindelijk een hele geschikte motor gekocht.
Ik heb echt een superservice gehad, ben goed op de hoogte gehouden over hetgeen ze aan het doen waren en ben over alles geïnformeerd, relevante en minder relevante zaken. Kenny vond het belangrijk dat hij me alles vertelde zodat er geen misverstanden zouden ontstaan. EN..... mn motor is gewassen, hoe cool is dat.. :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben echt happy met de motor en ben ook met een tevreden gevoel al toerend naar huis gereden.... klasse werk afgeleverd heren waarvoor dank.
Grt Raymond.