effe voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

scOOb
Type: R1150RT
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Kiewit

effe voorstellen

Ongelezen bericht door scOOb »

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen: Ik ben Robin, 44 jaar woon in Hasselt, België, en heb gisteren mijn eerste R1150RT gekocht. 't beestje is van 2003. Lang gezocht naar een twinspark om de overstap van 4 in lijn naar boxer niet te bruusk te moeten maken. Nu nog afscheid nemen van m'n suzuki GSF, want dit is toch wel een heel andere rij-ervaring. Wilde vooral graag een zwaardere, comfortabele motor om wat langere ritten te doen en hoop dat ik er nog veel plezier aan beleef.

Zit ook met wat vragen rond de motor, en hoop hier toch wel wat antwoorden te vinden !

Groeten,

scOOb,
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: effe voorstellen

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Kees BMW

Ongelezen bericht door Kees BMW »

scOOb schreef:Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen: Ik ben Robin, 44 jaar woon in Hasselt, België, en heb gisteren mijn eerste R1150RT gekocht. 't beestje is van 2003. Lang gezocht naar een twinspark om de overstap van 4 in lijn naar boxer niet te bruusk te moeten maken. Nu nog afscheid nemen van m'n suzuki GSF, want dit is toch wel een heel andere rij-ervaring. Wilde vooral graag een zwaardere, comfortabele motor om wat langere ritten te doen en hoop dat ik er nog veel plezier aan beleef.

Zit ook met wat vragen rond de motor, en hoop hier toch wel wat antwoorden te vinden !

Groeten,

scOOb,
Goedenavond
Twin Spark kan je haast vergelijken met een 4 in lijn,dat vond ik tenminste.Veel plezier er mee.
Gr-Kees.
Kees BMW
heinvandermeijs
Type: R1200RT
Bijz: R1200rt uit 2010
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: tilburg
Contacteer:

Ongelezen bericht door heinvandermeijs »

Van harte welkom op dit mooie RT-forum

[groet] Hein
Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Robin,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en je gaat vast en zeker (en op z'n Vlaams "zeker en vast" ;) ) veel plezier beleven aan je -1150- ! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
scOOb

Ik hoop het wel ... zit momenteel op hete kolen... kan hem over een uurtje halen. Wil hem vandaag al eens grondig inspecteren, zal toch nog enkele dagen moeten wachten op kenteken, dus de straat op is er nog niet bij.

Misschien dat ik de kuipen er al eens af haal om te zien hoe het gesteld is daar onderin ...
alles proberen en testen (voor zover ik dat voor de aankoop nog niet gedaan heb) en kuisen , kuisen, kuisen.
Moet nog eens op zoek naar gebruikershandleiding, lijkt me handig, en zat er niet meer bij.
Afstandsbedieningen alarm waren zoek, en mistlicht deed het niet ... maar vind zeer weinig documentatie over dat laatste. Overigens was er een gat in het achterste spatbord, wil ik allemaal eens uizoeken ...
fg1150rt

Ongelezen bericht door fg1150rt »

Gefeliciteerd met je aankoop!

En gebruikershandleiding kan je ook hier digitaal op het forum vinden Big RT Smile
scOOb

fg1150rt schreef:gebruikershandleiding kan je ook hier digitaal op het forum vinden Big RT Smile
De onderhouden- en reparatiehandleiding heb ik al gevonden.
Helaas kan ik de aparte van de radio, alarm en de standaard 'owners manual' niet vinden.

Vooral die van het alarm interesseert me, gezien ik wel die inductieve staafjes heb, maar niet weet hoe het werkt ?
Ik kon overigens gewoon starten en wegrijden. De afstandsbedieningen waren er niet meer bij ...

vr.gr.
scOOb
Benji
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Ongelezen bericht door Benji »

Welkom landgenoot en veel suc6 met je -1150-.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
scOOb

Intussen heb ik al redelijk wat nagekeken, hersteld brokken gemaakt en terug hersteld. Bijna tijd om te gaan rijden dus. Laat die winter nog maar wat wegblijven , alhoewel in met m'n GSF ook winter en zomer doorreed. Enkel sneeuw en ijzel hielden me tegen. Nog geen idee of ik dat met deze ook zal doen. We zien wel !

Grtz,
scOOb

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”