effe voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1150RT
- Land: Belgie
- Woonplaats of omgeving: Kiewit
effe voorstellen
Hallo allemaal,
Ik wil me even voorstellen: Ik ben Robin, 44 jaar woon in Hasselt, België, en heb gisteren mijn eerste R1150RT gekocht. 't beestje is van 2003. Lang gezocht naar een twinspark om de overstap van 4 in lijn naar boxer niet te bruusk te moeten maken. Nu nog afscheid nemen van m'n suzuki GSF, want dit is toch wel een heel andere rij-ervaring. Wilde vooral graag een zwaardere, comfortabele motor om wat langere ritten te doen en hoop dat ik er nog veel plezier aan beleef.
Zit ook met wat vragen rond de motor, en hoop hier toch wel wat antwoorden te vinden !
Groeten,
scOOb,
Ik wil me even voorstellen: Ik ben Robin, 44 jaar woon in Hasselt, België, en heb gisteren mijn eerste R1150RT gekocht. 't beestje is van 2003. Lang gezocht naar een twinspark om de overstap van 4 in lijn naar boxer niet te bruusk te moeten maken. Nu nog afscheid nemen van m'n suzuki GSF, want dit is toch wel een heel andere rij-ervaring. Wilde vooral graag een zwaardere, comfortabele motor om wat langere ritten te doen en hoop dat ik er nog veel plezier aan beleef.
Zit ook met wat vragen rond de motor, en hoop hier toch wel wat antwoorden te vinden !
Groeten,
scOOb,
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: effe voorstellen
Van harte welkom op ons mooie
! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- Kees BMW
GoedenavondscOOb schreef:Hallo allemaal,
Groeten,
scOOb,
Twin Spark kan je haast vergelijken met een 4 in lijn,dat vond ik tenminste.Veel plezier er mee.
Gr-Kees.
Kees BMW
- heinvandermeijs
- Type: R1200RT
- Bijz: R1200rt uit 2010
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: tilburg
- Contacteer:
Van harte welkom op dit mooie
Hein

Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Robin,
en je gaat vast en zeker (en op z'n Vlaams "zeker en vast"
) veel plezier beleven aan je
!
Eilert

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
-
Ik hoop het wel ... zit momenteel op hete kolen... kan hem over een uurtje halen. Wil hem vandaag al eens grondig inspecteren, zal toch nog enkele dagen moeten wachten op kenteken, dus de straat op is er nog niet bij.
Misschien dat ik de kuipen er al eens af haal om te zien hoe het gesteld is daar onderin ...
alles proberen en testen (voor zover ik dat voor de aankoop nog niet gedaan heb) en kuisen , kuisen, kuisen.
Moet nog eens op zoek naar gebruikershandleiding, lijkt me handig, en zat er niet meer bij.
Afstandsbedieningen alarm waren zoek, en mistlicht deed het niet ... maar vind zeer weinig documentatie over dat laatste. Overigens was er een gat in het achterste spatbord, wil ik allemaal eens uizoeken ...
Misschien dat ik de kuipen er al eens af haal om te zien hoe het gesteld is daar onderin ...
alles proberen en testen (voor zover ik dat voor de aankoop nog niet gedaan heb) en kuisen , kuisen, kuisen.
Moet nog eens op zoek naar gebruikershandleiding, lijkt me handig, en zat er niet meer bij.
Afstandsbedieningen alarm waren zoek, en mistlicht deed het niet ... maar vind zeer weinig documentatie over dat laatste. Overigens was er een gat in het achterste spatbord, wil ik allemaal eens uizoeken ...
- fg1150rt
Gefeliciteerd met je aankoop!
En gebruikershandleiding kan je ook hier digitaal op het forum vinden
En gebruikershandleiding kan je ook hier digitaal op het forum vinden

-
De onderhouden- en reparatiehandleiding heb ik al gevonden.fg1150rt schreef:gebruikershandleiding kan je ook hier digitaal op het forum vinden
Helaas kan ik de aparte van de radio, alarm en de standaard 'owners manual' niet vinden.
Vooral die van het alarm interesseert me, gezien ik wel die inductieve staafjes heb, maar niet weet hoe het werkt ?
Ik kon overigens gewoon starten en wegrijden. De afstandsbedieningen waren er niet meer bij ...
vr.gr.
scOOb
- Benji
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Welkom landgenoot en veel suc6 met je
.

Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
-
Intussen heb ik al redelijk wat nagekeken, hersteld brokken gemaakt en terug hersteld. Bijna tijd om te gaan rijden dus. Laat die winter nog maar wat wegblijven , alhoewel in met m'n GSF ook winter en zomer doorreed. Enkel sneeuw en ijzel hielden me tegen. Nog geen idee of ik dat met deze ook zal doen. We zien wel !
Grtz,
scOOb
Grtz,
scOOb
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!