GEWELDIG, wat rijdt mijn nieuwe 2017 1200RT lekker.

Het is een zwarte, maar eigenlijk is het ook blauw, afhankelijk van het licht.
Eric-Jan
Moderator: RT_Patrick
Stiller? Dat betwijfel ik sterk... Heb altijd probleemloos zonder gehoorbescherming kunnen rijden op de het vorige model, maar dat laat ik op de RT-lc wel uit mijn hoofd. Maakt toch duidelijk meer herrie???WaltzingMatilda schreef:Beste Eric-Jan,
Heb dezelfde, Carbon zwart maar eigenlijk is hij diep donker blauw. Prachtige kleur.
Heb alle opties genomen behalve de radio. Maar ook inclusief NavigatorV, cilinderbeschermers en led verstralers.
Afgeleverd vrijdag 9 september jl.
Heeft de 1000 beurt inmiddels gehad bij km stand 1199 en staat nu op 1851km.
In (bijna) alles is deze motor beter dan mijn vorige 1200RT uit 2010.
Stiller, sneller, stuurt beter, zuiniger, mooier, zitcomfort, schakelen etc.
Ben er zelf (tot nu toe) heel erg tevreden mee.
Veel plezier met de jouwe en veel veilige km toegewenst.
Greetz, WaltzingMatilda
Motorisch/ mechanisch rustiger bedoel ik RuudRT/LCruudRTlc schreef:Stiller? Dat betwijfel ik sterk... Heb altijd probleemloos zonder gehoorbescherming kunnen rijden op de het vorige model, maar dat laat ik op de RT-lc wel uit mijn hoofd. Maakt toch duidelijk meer herrie???WaltzingMatilda schreef:Beste Eric-Jan,
Heb dezelfde, Carbon zwart maar eigenlijk is hij diep donker blauw. Prachtige kleur.
Heb alle opties genomen behalve de radio. Maar ook inclusief NavigatorV, cilinderbeschermers en led verstralers.
Afgeleverd vrijdag 9 september jl.
Heeft de 1000 beurt inmiddels gehad bij km stand 1199 en staat nu op 1851km.
In (bijna) alles is deze motor beter dan mijn vorige 1200RT uit 2010.
Stiller, sneller, stuurt beter, zuiniger, mooier, zitcomfort, schakelen etc.
Ben er zelf (tot nu toe) heel erg tevreden mee.
Veel plezier met de jouwe en veel veilige km toegewenst.
Greetz, WaltzingMatilda
Ik heb een tijd met de BMW comfort ruit gereden. Deze is inderdaad nauwelijks hoger. Ik heb de gaten 4 cm lager geboord waardoor het scherm wat hoger kwam te staan. Dat was beter maar nog niet helemaal goed. Ik heb nu een Puig scherm overgenomen van een mede forumlid. Die is bol van boven en daardoor net die cms hoger die nodig ziin. Nu rijd ik met scherm in de hoogste stand tot 160km met vizier open (wel met oordoppen).ruudRTlc schreef:Ik heb ook een Schuberth C3 Pro, ook al op mijn vorige RT. Maar de oude RT was/is in mijn beleving echt veel stiller.
Op mijn vorige RT had ik al een andere ruit (V-stream), en op de RT-lc direct weer dezelfde laten plaatsen. Daar kunnen de BMW ruitjes niet tegen op (ook de comfort ruit niet)...!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!