Je word wat ouder en ineens vind je al het nieuwe niet meer zo mooi en dan knipoogt zo'n oude klassieker naar je. Ik wilde nog even de andere kant uit kijken maar de nieuwsgierigheid was opgewekt. Ik zei tegen de verkoper vanmiddag dat ik wel even kwam kijken. Dus vanmiddag een ritje van zo'n 350km. Toen ik binnenstapte stond hij helemaal vooraan en ik begreep waarom hij helemaal vooraan stond. Deze mocht gezien worden. Eerst een tijdje rustig gekeken maar de motor kreeg al gauw meer belangstelling.
Ik was zeer nieuwsgierig naar het geluid dus de motor werd even tot leven gewekt. Het geluid was precies het geluid wat je wil horen. Je zou bijna geen helm op willen zetten. Tja en als hij dan zo goed klinkt.......
Gauw even een klein ritje gemaakt op de motor. Alles voelde goed aan en hij schakelde goed. Zelfs de remmen waren goed. Wel even wennen aan de voorvering omdat deze wel duikt bij het remmen. Maar voor mij is dit de goed gevoel motor. En deze motor had ook een zeer lage kilometerstand. Net 20000km op de teller en dat was te zien aan de motor ook. Dus op mijn eerste vrije dag ga ik mijn nieuwe aanwinst halen.
De R80 is voor mij ideaal. Er zit bij deze ook twee remschijven voor op dat is ook weer mooi meegenomen.
Dus het enige minpunt is dat ik een ander forum moet zoeken