Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Hutch

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Hutch »

Hoi mede forumleden,

Ik woon in het Zeewse en ben 52 jaar en rijd motor vanaf mijn 23 jaar.
Alles wat met motor en auto's te maken heeft is mijn hobby maar ik loop ook soms tegen dilemma's op.
Ben jaren lasser constructiebankwerker geweest bij Daf Trucks en Daf Bus.
Nu werk ik in de beveiliging wat mij goed bevalt.

Na jaren een BMW K1100LT te hebben gereden dit met heel veel plezier een probleemloze motor het was een ex overheids fiets zelf gekocht bij de domeinen.
Daarna heb ik een jaartje een Bmw 650 gehad maar dit beviel mij niet.
Toen een -1100- Bj 2000 aangeschaft maar helaas was de verkoper niet zo eerlijk als hij deed voorkomen er was een lichte ruis in de bak en ik benoemde dit ook maar hij zei dat is niks dit doet hij al lang en word niet erger hij schakelde wel als boter voor een RT dan wel te verstaan als ik de koppeling in knijp is het geluid weg.
Heb toen alle vloeistoffen verwisseld de bakolie was schoon niet grijs geen metaaldelen.
Nieuwe Staalflex leidingen erop dat was zeker nodig gezien de staat van de remleidingen fiets ziet er erg netjes uit.

Nu hoop ik op het forum wijzer te worden want mijn Versnellingsbak blijkt toch steeds meer herrie te maken en zal er een bak revisie moeten komen.
Heb al een filmpje gezien met een uitgebreide uitleg en het is veel werk maar niet onmogelijk om zelf te doen maar zie er wel erg tegenop.

Wie weet is er iemand in de buurt van Zeeland die mij met deze klus wil en kan helpen.
De ruimte en het meeste gereedschap heb ik wel om de -1100- uit elkaar te peuteren.

Mvg Hutch
Erteetje

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hallo Hutch.

icon_welcome
Zelf kan ik je helaas niet helpen. Ben zelf te huiverig voor het echte sleutelwerk.
Ik ga ervan uit dat er vast iemand hier is die je door deze klus heen kan loodsen.

Succes
Luc
ArnoR
Type: R1250RT
Bijz: Wit, alle opties behalve radio
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Philippine

Ongelezen bericht door ArnoR »

Leuk om hier iemand uit het zeeuws te treffen

Ik wil je gelijk wijzen op de BMW Motorclub Zeeland, gezellige club van BMW motor rijders, waar ook erg veel kennis zit mbt BMW motoren (naar aanleiding van je technische vraag)

Hopelijk tot ziens
TomDujardin
2023
2023
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Wissenkerke

Ongelezen bericht door TomDujardin »

Hallo Hutch

Rijd ondertussen bijna 100 000 km (181 000 totaal) met de -1100- en bak doet soms iets raar, als je even wil vergelijken woon dichtbij. Ik hoor het graag.
[groet]
Tom Dujardin
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel rij- en leesplezier toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Hutch

Hallo

Thanks voor jullie berichten.

Heb je een Pb gestuurd Tom.

Ik zal is Google op Bmw motorclub Zeeland Arno.

Dankje Bert.

Big RT Smile

Mvg Hutch
Hutch

Hallo allemaal

Na de overstap van een k naar een RT heb ik mijn broek ervan vol en heeft mijn motor meer bij de motorzaak gestaan dan dat ik ermee gereden heb.
Ik weet dat ik vloek maar heb de Bmw ingeruild en het is geen Bmw meer geworden had nog op een 1200 GS gereden toen mijn Bmw voor de zoveelste keer bij de moterzaak stond ivm de bakrevisie die maar niet wilde vlotten.
Ook deze GSbak had een rammel en dacht het word tijd voor een ander tijdperk en heb mijn Bmw ingeruild op een Honda Varadero XL1000 _005.
Vandaar ga ik dit forum verlaten en af en toe nog wel is wat lezen maar wens iedereen nog veel motor plezier op dit mooie forum.

Big RT Smile

Mvg Hutch
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Beste Hutch,

Iedereen moet vooral de motor kiezen die hij of zij wil en daar met plezier op rijden. Daarom wens ik jou vele plezierige kilometers toe op de Honda Varadero en wie weet komen we elkaar met de "motorgroet" _004 onderweg wel tegen!

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Jammer om te vernemen dat de RT niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Blijf gerust ons forum volgen. Ik wens je in elk geval vele veilige en plezierige kilometers op jouw Varadero toe _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”