Ik ben op zoek naar een setje stuurspiegels, de originele spiegels geven maar weinigzicht. Heeft iemand ervaring met deze spiegels? En wat zijn goede spiegels voor een redelijke prijs?

Alvast bedankt,
Grt, Ruud.
Moderator: RT_Patrick
Klopt, en het is ook niet zo dat de breedte van de ruit in combinatie met die K1200 stuurspiegels de werking noch het functioneren van het stuur echt in de weg zitten. Het is alleen zo dat bij maximale en minimale stuuruitslag (lees: uiterst linksom en rechtsom) de arm van de spiegel de zijkant van het windscherm raakt.Ruud Woudstra schreef:Klopt, maar ik heb de ruit vrijwel altijd redelijk hoog staan. Het is dus een kwestie van opletten.
Klopt, de gaten in de stuurschakelaars van de 1200RT zijn berekend voor M8.Ruud Woudstra schreef:... Deze zijn M10, en dan heb ik volgens mij weer een adapeter nodig naar M8, klopt dat?
Ben benieuwd naar de bevindingen. Ik overweeg ook andere spiegels en Inspector Gadget heeft me al een zet in de goede richting gegeven.Ruud Woudstra schreef:Dank voor de reacties,
Zal even langs de BMW dealer/werkplaats in Zwolle rijden. Ik heb er een grote v-streamruit op zitten en dat kan natuurlijk wel problemen geven met de opzet spiegels. Ga ik even uitzoeken.
Maar er komen wel spiegels op dat is zeker.
Grt, Ruud.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!