even voorstellen Betuwe54

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Betuwe54

even voorstellen Betuwe54

Ongelezen bericht door Betuwe54 »

Hallo ik zal mij even hier voorstellen Betuwe54, ok dan is gelijk bekend waar ik vandaan kom en hoe jong ik ben. 8)

Ik ben sinds een week in het bezit van een R1150RT en ik moet zeggen na 300 km toch al best wel boxer enthousiast. Zker t.ov. de 1100 want die trilde en schudde zo hard daar was voor mij niet op te rijden. Maar op deze gaat goed. En ik ben dan ook helemaal in the mood voor vele blije veilige kilometers. :lol:
Mijn Rt is uit 2001 maar ziet er op de uitlaat en de lak bij de uitlaatbochten na toppie uit. Die uitlaat komt van de winter wel in een RVSbeits badje en de rest komt dan ook onder handen. :-)

Verder hoop ik hier leuke contacten op te doen en wetenswaardigeheden uit te kunnen wissellen.

Groetjes en tot horens en eventueel ziens

Betuwe54
-1150-
peijsj
Type: R1100RT

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door peijsj »

Beste Betuwe54,
welkom op dit prachtige Forum. Hier kun je veel lezen en leren. wellicht had je hier ook kunnen achterhalen waarom die 1100 van jou zo verschrikkelijk te keer ging want normaal is dat zeker niet _001 . Ik spreek uit 1100 ervaring. Had je wellicht veel geld bespaart
Groet
Jan
janc'borg
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Culemborg

Ongelezen bericht door janc'borg »

He .... een streekgenoot. Welkom.
groet Jan
**AC**

Re: even voorstellen Betuwe54

Ongelezen bericht door **AC** »

Hallo,

Welkom hier en veel lees plezier en uiteraard ook toekomstig poetsplezier ;)

Gr. Milan
Betuwe54

peijsj schreef:Beste Betuwe54,
welkom op dit prachtige Forum. Hier kun je veel lezen en leren. wellicht had je hier ook kunnen achterhalen waarom die 1100 van jou zo verschrikkelijk te keer ging want normaal is dat zeker niet _001 . Ik spreek uit 1100 ervaring. Had je wellicht veel geld bespaart
Groet
Jan
Thanks voor de reactie maar was de brommer van mijn broertje die 1100 en het tekeer gaan had denk meer mijn mijn fysiek te maken aan arm met dystrofie dan an defiets. Maar thans anyway
Betuwe54

janc'borg schreef:He .... een streekgenoot. Welkom.
groet Jan

Dacht al borg moet haast Kuilenburg zijn als uit de buurt, zaterdag nog geweest ik uit Kesteren.
Stingray

Re: even voorstellen Betuwe54

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom op het forum en veel veilige KM toegewenst.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”