Bovenste en zijkuipen zijn er af, wat moet ik zeker nog doen

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
den_gerten

Bovenste en zijkuipen zijn er af, wat moet ik zeker nog doen

Ongelezen bericht door den_gerten »

Ik ben met de koppelingsschakelaar bezig en daarvoor heb ik de bovenste en de linker- en rechter kuip er af gehaald.
Nu ik al zo veel werk gedaan heb, zal ik de koplamp al vervangen ook al is die nog niet stuk omdat ik niet direct opnieuw zoveel werk wil doen.
Is er nog iets dat ik nu beter doe, zodat ik het niet opnieuw moet doen?
Voorstellen?
Mike Philippens

Re: Bovenste en zijkuipen zijn er af, wat moet ik zeker nog doen

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Koplamp heb ik ooit vervangen zonder iets te verwijderen. Een beetje gyneacologenhandjes is alles wat je daarvoor nodig hebt... ;)
If it ain't broke, don't fix it. Die kappen zijn er in 10 min. af, dus zo erg is dat toch niet om een keer te doen. Het is een BMW, dus er gaat niet aan de lopende band dingen stuk...

Een keer lekker schoonmaken is alles wat ik zou doen.
motorpappa

Ongelezen bericht door motorpappa »

Zeker alle verbindingsstekkers even loshalen en inspuiten met wd40 ofzo. Gecorrodeerde stekkerverbindingen geven vaak vage storinkjes.
Maar welke koppelings schakelaar ben je mee bezig waarbij je alle kuipdelen moet verwijderen ? _001
succes dan maar :!:
den_gerten

Ongelezen bericht door den_gerten »

Het was de koppelingsschakelaar die van de hendel naar de kuip vooraan loopt. Dit een kabeltje dat moeilijk bereikbaar is.
Ik heb de contacten ingespoten met contactspray.
Ondertussen nog problemen gehad met mijn handvatverwarming en dan ook maar kabeltje vernieuwd.
Dan nog problemen met pinker door slecht contact, dus jah dat is typisch als je iets openmaakt.
Nu werkt alles weer en ik blij 8)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”