Lid 1000 - bvrh stelt zich voor
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Lid 1000 - bvrh stelt zich voor
Hallo,
Mijn "echte naam" is Bert Verheugen, 55 jaar en een geboren en getogen Limburger.
Ik woon daatrmet mijn echtgenote Els in het mooie Meerlo.
Bloed kruipt waar het niet gaan kan en zodoende heb ik deze zomer na bijna 30 jaar weer een motor gekocht.
Een mooie R1100RT van 1996 met bijna 130000 km op de teller.
Ondertussen heb ik alle vloeistoffen vervangen, de motor gesynchroniseerd en andere bougies geplaatst,hij loopt weer als het allom bekende naaimachientje. [of zijn die er niet in boxer uitvoering?]
Alleen die vermaledijde ABS lampjes blijven maar knipperen, en zo ben ik vandaag op dit mooie forum terechtgekomen.
Niet alleen heb ik de ABS modificatie ondertussen, met dank aan Jos, in m'n bezit [dat wordt dus weer lekker sleutelen!] maar was ik tot mijn verbazing ook nog het 1000ste lid!!!
Amper aangemeld kreeg ik dan ook een uitnodiging om het RT treffen in 2010 als eregast bij te wonen, zeg dan maar eens nee!
Uiteraard zal ik er zijn en ik kijk er nu al naar uit.
Tot dan zou ik zeggen!
Bert Verheugen
Mijn "echte naam" is Bert Verheugen, 55 jaar en een geboren en getogen Limburger.
Ik woon daatrmet mijn echtgenote Els in het mooie Meerlo.
Bloed kruipt waar het niet gaan kan en zodoende heb ik deze zomer na bijna 30 jaar weer een motor gekocht.
Een mooie R1100RT van 1996 met bijna 130000 km op de teller.
Ondertussen heb ik alle vloeistoffen vervangen, de motor gesynchroniseerd en andere bougies geplaatst,hij loopt weer als het allom bekende naaimachientje. [of zijn die er niet in boxer uitvoering?]
Alleen die vermaledijde ABS lampjes blijven maar knipperen, en zo ben ik vandaag op dit mooie forum terechtgekomen.
Niet alleen heb ik de ABS modificatie ondertussen, met dank aan Jos, in m'n bezit [dat wordt dus weer lekker sleutelen!] maar was ik tot mijn verbazing ook nog het 1000ste lid!!!
Amper aangemeld kreeg ik dan ook een uitnodiging om het RT treffen in 2010 als eregast bij te wonen, zeg dan maar eens nee!
Uiteraard zal ik er zijn en ik kijk er nu al naar uit.
Tot dan zou ik zeggen!
Bert Verheugen
- janc'borg
- Type: R1250RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Culemborg
Re: bvrh stelt zich voor
Bert, ik was er een te vroeg. En Pepper een te laat. Gefeliciteerd.
- Wildripper
- Type: R1200RT
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Welkom hier Bert,
Je valt met je neus in de boter zo gezegd. Dat zal je nooit vergeten denk ik. Het 1000ste lid
Heel veel fun hier op het zeer vriendschappelijkr forum.
In ieder geval zien we je op het treffen. Niet vergeten om die sticker te plakken.
Je valt met je neus in de boter zo gezegd. Dat zal je nooit vergeten denk ik. Het 1000ste lid

Heel veel fun hier op het zeer vriendschappelijkr forum.
In ieder geval zien we je op het treffen. Niet vergeten om die sticker te plakken.

Zümo XT
- BeemerBert
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Welkom Bert,
Veel plezier hier op dot geweldige forum.
Groet, Bert
Veel plezier hier op dot geweldige forum.
Groet, Bert
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Hallo Bert,
Welkom hier en gefeliciteerd met je aanschaf. Mijn R1100Rt is van 95 en heeft nu 127.000 gelopen, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.
Was natuurlijk nog mooier geweest als je het 1100-ste lid was geweest, maar 1000 is ook een mooi getal.
ik zie je graag op het RT Treffen.
Hans
Welkom hier en gefeliciteerd met je aanschaf. Mijn R1100Rt is van 95 en heeft nu 127.000 gelopen, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.
Was natuurlijk nog mooier geweest als je het 1100-ste lid was geweest, maar 1000 is ook een mooi getal.
ik zie je graag op het RT Treffen.
Hans
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hallo Bert, we hebben al even eerder contact gehad, maar op deze wijze wil ik je nogmaals van harte welkom heten op het BMW RT forum. Het zal je zeker bevallen, want het is hier niet alleen gezellig maar er is ook veel 'know how' en veel bereidwillige leden.
Als 1000ste lid heb je voor ons een mijlpaal neergezet waar we niet omheen willen gaan en daarom ben je uitgenodigd als eregast op het RT Treffen . Ook zijn de Forumsticker en - badge naar je onderweg.
Veel plezier met je RT en het Forum
mvrgr
Jos

Als 1000ste lid heb je voor ons een mijlpaal neergezet waar we niet omheen willen gaan en daarom ben je uitgenodigd als eregast op het RT Treffen . Ook zijn de Forumsticker en - badge naar je onderweg.
Veel plezier met je RT en het Forum
mvrgr
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Re: Lid 1000 - bvrh stelt zich voor
Hallo Bert, welkom op dit forum. We hebben een koning :lol:
Mvg, Ralph Romein

Gefeliciteerd Bert , leuk dat het duizendste lid een Limbo is (al ben ik maar een import
) en ook nog vlak bij mijn woonplaats. Ik kom je vast een keer tegen en zeker op het treffen. 

Hallo Bert,
Welkom hier en nog veel leesplezier, tot op de meeting!
Gr. Milan
Welkom hier en nog veel leesplezier, tot op de meeting!
Gr. Milan
JA, N-Limburg is goed vertegenwoordigd hier op het forum. Welkom op het forum en veel veilige km toegewenst.
Hoi Bert,
Welkom op ons gezellige forum. We zien mekaar zeker op het treffen (heb daar nu al zin in).
Groet,
Dave (nog een export Limburger [Heerlen] / ontwikkelingswerker)
Welkom op ons gezellige forum. We zien mekaar zeker op het treffen (heb daar nu al zin in).
Groet,
Dave (nog een export Limburger [Heerlen] / ontwikkelingswerker)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!