Ik heb afgelopen week een topkoffer voor mijn
 gekocht, alleen zit deze niet echt strak vast. Hij blijft wat rammelen en houdt speling. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
  gekocht, alleen zit deze niet echt strak vast. Hij blijft wat rammelen en houdt speling. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?Moderator: RT_Patrick
 gekocht, alleen zit deze niet echt strak vast. Hij blijft wat rammelen en houdt speling. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) 

Moet de mijne nog steeds terugvinden en monteren, maar dit is puur een versteviging, niet (primair) bedoelt om een te losse koffer weer vast te zetten.Jekihero schreef:Dit heeft mij geholpen...
Zover mij bekend horen de topkoffer en de zijkoffers zonder enige speling gemonteerd te zitten?Jekihero schreef:Maar er blijft altijd een beetje speling nodig!.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!