hallo allemaal!
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
hallo allemaal!
Hoi!
Even voorstellen, Ik ben Lucas uit het mooie Tilburgse. 36 jaren oud, vader van 2 boeven. Heb nu een jaar of 6 mn motorrijbewijs, en ben begonnen op een Honda VF500FII. Vrij snel daarna kwam er een ST1100 op de stoep te staan, waarna ik na een tijdje mn VFje verkocht heb. (nog steeds spijt van...)
De Pan bevalt nog steeds prima, maar is op leeftijd en niet meer moeders mooiste. Na het plaatsen van een andere versnellingsbak afgelopen winter gaat er steeds van alles aan kapot, dus zit te dubben om er afscheid van te nemen.....
Ik lonk ook nog steeds naar BMW, en vind vooral de R110RT een mooie machine. Ben erg benieuwd naar de rijeigenschappen van een twee cilinder boxer, hoop t binnenkort eens te kunnen ervaren!
Ik lees echter nogal wat "bekende problemen" met deze motor, en hoop hier wat wijsheid op te kunnen doen alvorens een besluit te nemen.
groeten!
Lucas
Even voorstellen, Ik ben Lucas uit het mooie Tilburgse. 36 jaren oud, vader van 2 boeven. Heb nu een jaar of 6 mn motorrijbewijs, en ben begonnen op een Honda VF500FII. Vrij snel daarna kwam er een ST1100 op de stoep te staan, waarna ik na een tijdje mn VFje verkocht heb. (nog steeds spijt van...)
De Pan bevalt nog steeds prima, maar is op leeftijd en niet meer moeders mooiste. Na het plaatsen van een andere versnellingsbak afgelopen winter gaat er steeds van alles aan kapot, dus zit te dubben om er afscheid van te nemen.....
Ik lonk ook nog steeds naar BMW, en vind vooral de R110RT een mooie machine. Ben erg benieuwd naar de rijeigenschappen van een twee cilinder boxer, hoop t binnenkort eens te kunnen ervaren!
Ik lees echter nogal wat "bekende problemen" met deze motor, en hoop hier wat wijsheid op te kunnen doen alvorens een besluit te nemen.
groeten!
Lucas
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: hallo allemaal!
Hallo Lucas,
Van harte welkom op ons mooie
. Je ontdekt na een proefrit de fijne rijeigenschappen van de
. Wanneer deze goed en regelmatig is onderhouden zijn er geen problemen. Om daar zeker van te zijn kan je een aankoopkeuring laten doen bij Erik van Lent of MSA. Dan weet je zeker wat je koopt.
Hier staan nog een aantal belangrijke tips: viewtopic.php?f=63&t=5366 -top-
Veel succes met je zoektocht en we horen graag welke het is geworden!
Eilert

Hier staan nog een aantal belangrijke tips: viewtopic.php?f=63&t=5366 -top-
Veel succes met je zoektocht en we horen graag welke het is geworden!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- heinvandermeijs
- Type: R1200RT
- Bijz: R1200rt uit 2010
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: tilburg
- Contacteer:
Hoi Lucas, hier in Tilburg wonen nog meer forum leden ( o.a.Ton / Franky / en ik zei de gek )
Je mag wel eens langs komen om een bakkie te doen. Ik kan je wel wat meer info geven.
PB, me maar even.
gr. Hein
Je mag wel eens langs komen om een bakkie te doen. Ik kan je wel wat meer info geven.
PB, me maar even.
gr. Hein
Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Hoi Lucas,
Weer iemand uit Tilburg erbij zie ik. Het valt allemaal wel mee met die problemen hoor. Elke motor heeft wel iets natuurlijk. Maar met deze motoren worden natuurlijk ook vaak het meeste kilometers mee gereden dan sneuvelt er ook iets uiteindelijk. Bij mij is het voornamelijk gewoon onderhoud en ik zit nu net over de 70000km. Belangrijk is dat je goed oplet voor je iets koopt. En waar je een motor koopt ik ook iets om goed over na te denken.
Weer iemand uit Tilburg erbij zie ik. Het valt allemaal wel mee met die problemen hoor. Elke motor heeft wel iets natuurlijk. Maar met deze motoren worden natuurlijk ook vaak het meeste kilometers mee gereden dan sneuvelt er ook iets uiteindelijk. Bij mij is het voornamelijk gewoon onderhoud en ik zit nu net over de 70000km. Belangrijk is dat je goed oplet voor je iets koopt. En waar je een motor koopt ik ook iets om goed over na te denken.
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
! Ga gewoon eens een keer een lekker stuk rijden met de Boxer en dan merk je vanzelf of de vonk definitief overslaat!
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- Carel boxer64
- Type: R1100RT
- Bijz: plus radio
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Heerenveen
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!