ff voorstellen van een RS rijder

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Edward

ff voorstellen van een RS rijder

Ongelezen bericht door Edward »

Hoi, ik ben geboren en woonachtig op het eiland Tholen en heb vanaf 1996 een R1100RS kleur rood.
Ik kocht hem met 15.000 gereden km's en nu staan er 150.000 km's op.

Ik vindt het een zeer fijne motor en rijd er alléén mee naar het buitenland in weekenden en voor vakantie's.
Ik heb hem 1keer moeten duwen (500m) en dat was naar de benzine pomp. Verder heeft hij me nog nooit laten staan.

Hoe betrouwbaar kan een motor zijn. Nu ben ik alleen even op zoek naar een nieuwe druppellader want de oude is vorige week kapotgegaan.
Gelukkig is de accu nog goed. En heb nu een een Optimate 4 gekocht. Deze heeft als extra op de 3 dat hij een visuele test weergeeft en dat de kabels en behuizing zogenaamd weersbestendig zijn. Niet dat ik dat nodig heb.
Ben er wel tevreden mee.
Dit was een korte introductie van mijzelf en hoop samen met anderen kennis op een prettige manier te kunnen delen op dit forum.
[groet] Ed
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: ff voorstellen van een RS rijder

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ed,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en je hebt aan de RS een betrouwbare motor getuige ook jouw ervaring! _004

Fijn dat je je kennis op ons forum gaat delen en wellicht heb je zin om met de RS te komen naar ons treffen2016 ! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”