go-rider
Moderator: RT_Patrick
go-rider
goedemiddag allemaal ,
een praktisch probleempje . Onlangs heb ik een GPS aangeschaft van Go Rider . Schattig dingetje !! Wanneer alles werkt en aangesloten is kan ik onderweg zelfs een e-book lezen of een film gaan bekijken ........Geintje natuurlijk , ik wil alleen maar zeggen dat alle mogelijkheden die je bij een geronomeerd merk ziet ,ook hier aanwezig zijn plus een mooi groot scherm , voorzien van rubberen stootranden . Kortom , ik ben er blij mee ondanks een klein minpuntje .
Dit betreft de montage . Hij wordt geleverd met een universele stuurklem , maar die past niet op het stuur van een BMW r850 !!!!!! Stuur te dik ? Klem te klein ? Maakt niet uit , resultaat blijft hetzelfde , het past dus niet . Iemand een goede tip ? Kan ik bijvoorbeeld een van de stuurbouten vervangen door zo' n bout met een mooie kogel erop om de boel te bevestigen ? Maar dan nog , past die kogel op de plaat van een Go-Rider ? De kogel van deze set schijnt vrij klein te zijn in vergelijking met andere , meer bekende merken ......
Misschien moet ik ook maar naar Halfords om twee klemmen te halen met een stukje pijp ertussen ......Tenzij iemand iets beters weet ? Straks is het mooi weer en kan ik onderweg nog altijd geen boek lezen ........Help !!
Groeten Frans
een praktisch probleempje . Onlangs heb ik een GPS aangeschaft van Go Rider . Schattig dingetje !! Wanneer alles werkt en aangesloten is kan ik onderweg zelfs een e-book lezen of een film gaan bekijken ........Geintje natuurlijk , ik wil alleen maar zeggen dat alle mogelijkheden die je bij een geronomeerd merk ziet ,ook hier aanwezig zijn plus een mooi groot scherm , voorzien van rubberen stootranden . Kortom , ik ben er blij mee ondanks een klein minpuntje .
Dit betreft de montage . Hij wordt geleverd met een universele stuurklem , maar die past niet op het stuur van een BMW r850 !!!!!! Stuur te dik ? Klem te klein ? Maakt niet uit , resultaat blijft hetzelfde , het past dus niet . Iemand een goede tip ? Kan ik bijvoorbeeld een van de stuurbouten vervangen door zo' n bout met een mooie kogel erop om de boel te bevestigen ? Maar dan nog , past die kogel op de plaat van een Go-Rider ? De kogel van deze set schijnt vrij klein te zijn in vergelijking met andere , meer bekende merken ......
Misschien moet ik ook maar naar Halfords om twee klemmen te halen met een stukje pijp ertussen ......Tenzij iemand iets beters weet ? Straks is het mooi weer en kan ik onderweg nog altijd geen boek lezen ........Help !!
Groeten Frans
- Nico4sen
- 2023
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Re: go-rider
Lijkt zo op het oog dat je hier de RAM-mount spullen voor kunt gebruiken. Dan zijn de mogelijkheden legio. Heb zelf overigens ooit een montagebeugel gemaakt waar ik zo'n stuurklem op heb vastgezet. Staat hier op het forum nog ergens een draadje van mij over.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Frans,
Welkom op ons
!
Het wordt bijzonder gewaardeerd wanneer je bij een eerste posting je even voorstelt in de rubriek: viewforum.php?f=43
Eilert
Welkom op ons

Het wordt bijzonder gewaardeerd wanneer je bij een eerste posting je even voorstelt in de rubriek: viewforum.php?f=43

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- PaPinkelman
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Woonplaats of omgeving: Helmond
Frans, volgens de website van Go Rider maken zij gebruik van RAM mounts. Hiervan is een groot aantal accessoires en bevestigingsmogelijkheden verkrijgbaar. Kijk maar eens op: http://snelbalie.gps.nl/producten:montage:RAM-mount
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo XT / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo XT / GPSmap 62s
hallo ellie ,
ik begrijp je reactie !! Lekker makkelijk , aanmelden , vraag stellen en nooit meer iets van horen misschien .
Maar ik kan je gerust stellen . Ik ben al langer aanwezig op dit forum. Niet zo actief als jij , maar toch .
Echter , onlangs wilde ik opnieuw inloggen en was ik mijn wachtwoord kwijt . Mijn " digitale " sleutelbos was even de weg kwijt ......Toen heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd , waarop de site mij blijkbaar heeft geregistreerd als nieuw lid , vandaar .
Overigens ben ik geholpen met de tips , vooral de site met allerlei bevestigings-materiaal is nuttig !! Bedankt en tot tot
Frans
ik begrijp je reactie !! Lekker makkelijk , aanmelden , vraag stellen en nooit meer iets van horen misschien .
Maar ik kan je gerust stellen . Ik ben al langer aanwezig op dit forum. Niet zo actief als jij , maar toch .
Echter , onlangs wilde ik opnieuw inloggen en was ik mijn wachtwoord kwijt . Mijn " digitale " sleutelbos was even de weg kwijt ......Toen heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd , waarop de site mij blijkbaar heeft geregistreerd als nieuw lid , vandaar .
Overigens ben ik geholpen met de tips , vooral de site met allerlei bevestigings-materiaal is nuttig !! Bedankt en tot tot
Frans
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Beste Frans,
Ik begrijp jou ook en sorry voor het feit dat . . .
Fijn dat je geholpen bent met de GoRider!
Eilert
Ik begrijp jou ook en sorry voor het feit dat . . .

Fijn dat je geholpen bent met de GoRider!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Laatst gewijzigd door EileRT op 10 mar 2016, 22:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
En nog een link wat een "snoep-winkel" aan RAM producten leveren kan;
http://www.ram-mount.be/nl/
http://www.ram-mount.be/nl/
- R1nus
- Type: R1200RT
- Bijz: Mistachterlicht, stang op stuur voor nav. e.d.
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Een probleem is pas een probleem, als je er geen oplossing voor kunt vinden.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht