even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
even voorstellen
ik ben paul 54 jaar en woonachtig in zuid-holland in een klein dorpje vlakbij gorinchem , naar veel jaren op een ander merk te hebben gereden kocht ik vorig jaar mijn eerste bmw dat was een r 1100 rt uit 1998 al snel daarna overgegaan op een r 1150 rt uit 2002 met een kilometerstand van 187.000 .
De r 1150 rt heb ik gekocht van de eerste eigenaar met volledige onderhouds history alle bonnen en reparatie's en beurten zijn dus bekend .
Ik ben niet geheel onbekend met motoren ik rij en sleutel er al van af mijn 18 de jaar aan dus doe ook alle onderhoud zelf .
Nu heb ik veel zitten lezen op meerdere fora's en kom eigenlijk overal het probleem tegen met de I=ABS servo nu is deze vorig jaar door de vorige eigenaar laten vervangen en ik ben er een beetje huiverig dat het systeem niet te vertrouwen is dus wil ik het gaan verwijderen , pomp doet het perfect nog is ook nog niet zo oud maar toch wil ik die verwijderen omdat ik op vacantie's meestal in het zwarte woud of in de eifel te vinden ben en wil er niet aandenken dat de pomp het daar gaat begeven .
hoe is jullie gedachte of bevinding over ?
gr paul
De r 1150 rt heb ik gekocht van de eerste eigenaar met volledige onderhouds history alle bonnen en reparatie's en beurten zijn dus bekend .
Ik ben niet geheel onbekend met motoren ik rij en sleutel er al van af mijn 18 de jaar aan dus doe ook alle onderhoud zelf .
Nu heb ik veel zitten lezen op meerdere fora's en kom eigenlijk overal het probleem tegen met de I=ABS servo nu is deze vorig jaar door de vorige eigenaar laten vervangen en ik ben er een beetje huiverig dat het systeem niet te vertrouwen is dus wil ik het gaan verwijderen , pomp doet het perfect nog is ook nog niet zo oud maar toch wil ik die verwijderen omdat ik op vacantie's meestal in het zwarte woud of in de eifel te vinden ben en wil er niet aandenken dat de pomp het daar gaat begeven .
hoe is jullie gedachte of bevinding over ?
gr paul
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: even voorstellen
Hallo Paul,
welkom op het RT forum.
Voor vragen over ABS verwijs ik je naar het onderwerp ABS op dit forum.
zie: viewforum.php?f=32
welkom op het RT forum.
Voor vragen over ABS verwijs ik je naar het onderwerp ABS op dit forum.
zie: viewforum.php?f=32
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Van harte welkom op ons mooie
! Veel mooie en veilige kilometers toegewenst
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Paul,
en veel plezier toegewenst op de
!
Eilert

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Carel boxer64
- Type: R1100RT
- Bijz: plus radio
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Heerenveen
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!