afgelopen maanden druk bezig geweest met zoeken naar redenen om geen R1200RT te kopen. Een K1600 zou een reden geweest kunnen zijn, maar die vond mijn vrouw te zwaar (ze rijdt zelf ook), dus gisteren is het dan toch gebeurd. Trotse eigenaar van een 2014 R1200RT met 21000 km op de teller. Ex demo fiets van BMW Nederlands, mooi volgehangen met allerlei opties, inclusief radio :-)
Het is mijn eerste boxer, wel heb ik nog een K100 uit '83, een K75 uit '93 (eigenlijk van mijn vrouw) en we hebben nog een NTV650 staan. De K1100LT is net een paar maanden weg, dus enige BMW ervaring heb ik dan weer wel.
Verder vader van 3 jongens (10, 13 en 15 jaar oud, het virus begint te kriebelen daar), woonachtig in Marknesse (Noordoostpolder) en als ZZP'er in ICT redelijk overal en nergens aan 't werk. De RT gaat ook wel voor woon-werk gebruikt worden, maar ik pak trein/auto/motor hiervoor, wat het beste uitkomt, en zoals de stemming is 's ochtends.
Nog een plaatje ook, ik sta er wat moeilijk op, maar vrouwlief maakte de foto toen ik net aan het opstappen was :-)

Groeten
Jaap