Stuur demonteren r 1200rt lc 2014
Moderator: RT_Patrick
- Alex
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Full op
- Land: Belgie
- Woonplaats of omgeving: Antwerpen
Stuur demonteren r 1200rt lc 2014
Halo
ik heb bij iliumworks http://www.iliumworks.com/BMW_Motorcycl ... 00&pID=103 de barebaks besteld .
Ik had eerst gebeld met de dealer en die zij dat ik het demonteer toestel niet moest meebestellen .
Nu bij nader inzien zeggen ze van wel maar de barebaks zijn al hier .
Heeft iemand een idee voor het demonteren van de stuurhelften zonder broken te maken aub !
Is het mogelijk van deze eruit te slaan ? met een kleinere bus bijvoorbeeld .
ik heb bij iliumworks http://www.iliumworks.com/BMW_Motorcycl ... 00&pID=103 de barebaks besteld .
Ik had eerst gebeld met de dealer en die zij dat ik het demonteer toestel niet moest meebestellen .
Nu bij nader inzien zeggen ze van wel maar de barebaks zijn al hier .
Heeft iemand een idee voor het demonteren van de stuurhelften zonder broken te maken aub !
Is het mogelijk van deze eruit te slaan ? met een kleinere bus bijvoorbeeld .
- HansD
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: Stuur demonteren r 1200rt lc 2014
Het filmpje op de site vind ik duidelijk en staat er al een tijdje
Gewoon alsnog bestellen want dit krijg je met de hand of anderszins niet los denk ik (dat tool is er niet voor niks)

Gewoon alsnog bestellen want dit krijg je met de hand of anderszins niet los denk ik (dat tool is er niet voor niks)
- Beamer63
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R Nine T Racer
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Ik zou de stalen stuurhelft er niet uitslaan (zeker niet met die hamer in je avatar !
)
Het stuur is van aluminium en kans op breuk is zeer zeker aanwezig.
Misschien dat je een soortgelijke constructie kunt maken als in de instructie video van leverancier .
Je zou dan een poeli trekker kunnen gebruiken en het aluminium stuur met een fohn voorzichtig kunnen verwarnen op de plaats waar de stuurhelft zit geklemd.
Het probleem is echter een goede aanslag te maken waar je de poelitrekker achter kunt haken zonder het stuur te beschadigen.
Mogeljk heeft de dealer een stuk gereedschap dat je mag gebruiken.
Succes !
Peter

Het stuur is van aluminium en kans op breuk is zeer zeker aanwezig.
Misschien dat je een soortgelijke constructie kunt maken als in de instructie video van leverancier .
Je zou dan een poeli trekker kunnen gebruiken en het aluminium stuur met een fohn voorzichtig kunnen verwarnen op de plaats waar de stuurhelft zit geklemd.
Het probleem is echter een goede aanslag te maken waar je de poelitrekker achter kunt haken zonder het stuur te beschadigen.
Mogeljk heeft de dealer een stuk gereedschap dat je mag gebruiken.
Succes !
Peter
- it's Micky
- Bijz: brand new 2015
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Diemen
Ik heb de back's ook besteld en binnen, helaas de tool ook niet mee besteld.
De dealer zegt 1 1/2 uur nodig te hebben a €88 euro per uur om deze te monteren. Zoals te lezen in de gebruiksaanwijzing van de back' s wordt zeker de hamer afgeraden, verder staat er wel wat je allemaal nodig hebt voor de- en montage.
Ik laat het een motormonteur in de buurt doen, zegt een poelie trekker te gebruiken. Als ik er bij kan zijn zal ik foto's maken.
De dealer zegt 1 1/2 uur nodig te hebben a €88 euro per uur om deze te monteren. Zoals te lezen in de gebruiksaanwijzing van de back' s wordt zeker de hamer afgeraden, verder staat er wel wat je allemaal nodig hebt voor de- en montage.
Ik laat het een motormonteur in de buurt doen, zegt een poelie trekker te gebruiken. Als ik er bij kan zijn zal ik foto's maken.
Only the strongest wil stay!
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3711 Weergaves
-
Laatste bericht door Wolfs RT
-
- 5 Reacties