Walter uit Mechelen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

walterr

Walter uit Mechelen

Ongelezen bericht door walterr »

Vandaag stond hij er: nagelnieuw met slecht 4 km op te teller, mijn Blackline R1200RT.
Hij (of is 't een zij?) is ter vervanging van mijn ouwe, getrouwe R1100RT waar ik vele km's mee heb afgebold.
Daarvoor heb ik nog andere BMW-boxers gehad.

'k Verheug me op de vele komende dagelijkse km's met die mooie 'blacky'.
En natuurlijk ook op de vele berichten op dit leuke NL-forum.

Walter
- een zuiderbuur-
DutchBear
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: lekker groot
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn

Ongelezen bericht door DutchBear »

OI! Jaloers....

maar toch van harte welkom.

Peter
R1200GSA 2010
Neeven

Re: Walter uit Mechelen

Ongelezen bericht door Neeven »

Hé Walter,

Bofkont! een gloednieuwe R1200RT. Gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst.

Marcel
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Walter

Van harte welkom hier op het enige echte NL BMW RT forum. Ik heb je foto's al bekeken en het is werkelijk een beauty hoor. Ik wens je veel fijne en vooral veilige kilometers toe.
Zie we we ook op het (NL) RT treffen volgend jaar?
viewtopic.php?f=60&t=1244

mvrgr
Jos
walterr schreef:Vandaag stond hij er: nagelnieuw met slecht 4 km op te teller, mijn Blackline R1200RT.
Hij (of is 't een zij?) is ter vervanging van mijn ouwe, getrouwe R1100RT waar ik vele km's mee heb afgebold.
Daarvoor heb ik nog andere BMW-boxers gehad.

'k Verheug me op de vele komende dagelijkse km's met die mooie 'blacky'.
En natuurlijk ook op de vele berichten op dit leuke NL-forum.

Walter
- een zuiderbuur-
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Hallo Walter,

Hij is wel heel erg mooi......maar ff gewoon uit nieuwsgierigheid en er vanuitgaande dat 't praktisch mogelijk was geweest....had je ook een r1200rt gekocht als de r1150rt óók nog gewoon nieuw leverbaar was? Zelf moest - en moet- ik nog steeds heel erg wennen aan het totaal andere model van de r1200rt....

Heb ook heel lang getwijfeld wat ik zelf zou kopen; een nieuwe 1200 of een zo goed als nieuwe 1150... :$ Kheb uiteindelijk toch maar gewoon mijn 'droom' gevolgd en gekozen voor een 1150.. :D (hield ik ook nog wat euri's in mijn schoenendoos over... :lol: )
han62
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door han62 »

Ik denk dat er wel meer zijn die aan het uiterlijk van de 1200RT moesten wennen. Ik vond de 1150RT die ik had ook veel mooier en wilde mede daarom geen proefrit maken met de 1200RT tot ik me uiteindelijk toch liet overhalen, dat kwam ook door de kleur. (antraciet) en dat was mijn fout want toen was ik direct verliefd (op de motor dan). Nu zou ik hem niet meer willen ruilen met de 1150 ondanks dat ik dat nog steeds een hele mooie motor vind. maar ja mijn probleem is ook ik vind er zo veel mooi.

Ik wacht nu maar weer af wanneer de nieuwe 1300RT wordt geïntroduceerd. Misschien ook wel eerst weer wennen.
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi Walter,

Ook welkom hier en veel plezier hebben op je nieuwe RT zal niet zo moeilijk zijn ;)

Gr. Milan
walterr

Ongelezen bericht door walterr »

@ Iedereen, bedankt voor het leuke, hartelijke en spontane onthaal.

@ Jos ... het enige echte NL BMW RT forum ...
-> daarom ook mijn interesse in dit forum: andere fora zijn zo algemeen BMW.
... Lunteren: Het BMW RT Treffen 2010
-> had ik uiteraard al gelezen. Een goeie 200 km met een RT is zeker haalbaar tegen 12h00.
Moet echter nog mijn agenda voor 2010 opstellen: zeer drukke bezigheid (organisatie van ritten en weekend)
en 'k heb nog een oldtimer waarmee ik menig weekend op 'stap' ben. 'k Zal keuzes moeten maken ;-)

@ Berrybeer ' ....had je ook een r1200rt gekocht als de r1150rt óók nog...'
-> de keuze vanuit financieel oogpunt hier in Belgenland is wat gemakkelijker (tov NL). De aanschaf van een nieuwe motor is goedkoper (= lagere taksen). En een niet te versmaden 'fiscaal voordeel' laat je sneller beslissen. Het blijft natuurlijk nog steeds (ik ben ook maar een doorsnee verdiener) een pak geld voor een nieuwe R1200RT. Maar over de jaren heen kan men een ruim deel hiervan fiscaal 'terugverdienen'. Of een R1150RT beter of slechter is dan zijn jongste broertje '1200', laat ik in 't midden. Zoals ik al schreef, van mijn ouwe, getrouwe R1100RT heb ik enorm veel plezier gehad. De jonge '1200' is ietsjes soepelder, krachtiger, moderner, bewegelijker ... enz ... (tenslotte zit er ruim 10 jaar evolutie op). Maar of dit in een 'beter' motorfiets resulteert, relativeer ik. Tenslotte draait het motorrijden, bij mij toch, vooral om de beleving. En die beleving, of die 'droom' waarnaar je ook wat verwijst, ga je zeker even sterk ervaren met uw prachtige R1150RT dan met een '1200'.

@ han62 : ' Ik wacht nu maar weer af wanneer de nieuwe 1300RT wordt geïntroduceerd '
-> blijven dit niet 1200-blokken voor de RT maar met 'koppen' à la HP2 (zoals de GS in januari zal worden voorgesteld)?

Walter
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

walterr schreef: @ han62 : ' Ik wacht nu maar weer af wanneer de nieuwe 1300RT wordt geïntroduceerd '
-> blijven dit niet 1200-blokken voor de RT maar met 'koppen' à la HP2 (zoals de GS in januari zal worden voorgesteld)?
Walter
Inderdaad zo heb ik het ook begrepen van de HP2

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”