Bob The Builder

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Bob The Builder

Bob The Builder

Ongelezen bericht door Bob The Builder »

Hallo,

Ik heet eigenlijk Björn Lefevre maar ben op het internet Bob The Builder gaan gebruiken. Omdat engelstaligen maar geen deftige 'Björn' konden uitspreken werd het Bob dat algauw werd omgebouwd tot Bob The Builder.

Ik ben Belg! 30 jaar oud, vader van 2 kinderen en heb sedert begin september m'n eigen BMW R1100RT. (die is nu op onderhoud en ik kreeg ter vervanging een R1200RT mee - ook een lekker ding, maar estetisch vind ik de oudere R1100RT toch wat meer hebben, het rijgedrag van de R1200RT vind ik dan wel weer beter)

Ik kocht de motorfiets voornamelijk omdat het een touringmodel is en omdat m'n oom er een goed prijsje voor vroeg (hij doet 'm weg omdat tante lief niet met een vissende motard wil opgezadeld zitten, dus het was of vissen of motorrijden, wat ben ik blij dat het vissen is geworden!! _004 ) maar ook een beetje met het idee in het achterhoofd er een Iron Butt mee te rijden. (ervaringen en/of adviezen over hééééél lange tochten mochten jullie die hebben zijn welkom!)

Dat is het zo wat denk ik!

Groeten!

EDIT: oh, hiervoor reed ik met een Suzuki Volusia 800 Intruder, met een niet motorfietsperdiode van 4 jaar tussen
moh_fan
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: N-Br

Re: Bob The Builder

Ongelezen bericht door moh_fan »

Welkom Björn! Veel leesplezier alhier.
Bob The Builder schreef:ervaringen en/of adviezen over hééééél lange tochten mochten jullie die hebben zijn welkom!
Voor jou model; koop een ander zadel! :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1150RT - R1200RT '07 / '08 / '11 / '15
--- Lid BMW MC Vlaanderen ---
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Welkom Bob, mijn zoon is gek op jou :lol: :lol:
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
Bob The Builder

Ongelezen bericht door Bob The Builder »

Haha, je zoon zal wel gek zijn op m'n alter ego! :-)

en wat betreft dat zadel, da's nu al de tweede keer dat ik dat hoor... De eerste raadde me een schapenvachtje aan!
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”