Hallo allemaal, Ik ben Wil en sinds vrijdag 23 oktober in het gelukkige bezit van een prachtige blauwe R 1150 RT.
Ik rijd vanaf mijn 19e. Eerst met gehuurde motoren, maar na een paar jaar werd er een Honda VF 1100 C gekocht. In de tijd dat er veel customs op de markt kwamen.
Het leek een rustige motor, maar met 110 pk aan boord ging hij echt als een speer. Hetzelfde blok als de Sabre. Een beest eigenlijk/
Ook mijn vrouw reed toen op een Honda custom.
Met de komst van de kids werd het even wat rustiger en heb ik een paar jaar zonder gezeten. Dat duurde toch niet lang.
We zochten toen naar een motor waar we allebei op zouden kunnen rijden. Na wat neuzen werd het toen de BMW R 850 R.
Een uitstekende motor, maar ik mistte toch wel de power een beetje.
Ook omdat ik nu ongeveer 4 dagen woon werk rijd, wil ik wat meer comfort en veiligheid
Na wat surfen en winkels bezoeken wordt het snel duidelijk dat het de 1150 RT moet worden.
Ook dit forum helpt daarbij
Even heb ik nog gezocht naar een machine in duitsland, maar het prijsverschil is uiteindelijk toch te gering. Met alle kosten erbij is het nauwelijks interessant.
De blauwe die ik nu heb komt uit Italie en ziet er nog puik uit.
Nadat ik de 850 had verkocht wordt hij nog even op het allerlaatst gestolen bij het station. Met alle ellende van dien. Hij was al betaald, de nieuwe besteld... _003
Een melding op http://www.gestolenmotor.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en verlorenvoertuig.nl
leidt er na een week toe dat hij wordt gevonden door een eerlijke vinder.

Dus sinds zaterdag heb ik hem weer terug. Helaas met kapot slot en schade van wat joyriding
Helaas kunnen er nog steeds mensen niet vanaf blijven _002
De RT heeft gelukkig alarm en ik heb betere sloten gekocht.
Als ik wat langer rij, zal ik zeker meer ervaringen delen.
April staat overigens in de agenda
Wil