Ik ga dit week-end een r1100r bekijken en als ze mooi en goed is ook aanschaffen....Een oude dame hoor...('94) maar amper mee gereden (18450km) en dus in bijna nieuwstaat zo mag ik hopen.
Ik kom van een Pan european af weggedaan wegens te zwaar...daarna een Transalp 650 weggedaan vanwege geen karakter en te softie , daarna(en nu nog) een Kawasaki Drifter zeer veel karakter maar het is mijn ding niet...het tuft heerlijk en heeft veel koppel maar een keer een iets vlottere rijstijl is not done met deze machine maar ik ben eerlijk gezegd al heel lang een BMW gek telkens ik er een zie staan ga ik ze bewonderen ....dus dan toch maar over stag gegaan en dus de zoektocht naar een r1100r(s)ABS is een feit...
heeft iemand tips over zulke machines waar ik echt op moet letten bij aanschaf van dergelijk trekpaardje? Of raden jullie deze machine af...?ik hoor veel berichten over de zwakke versnellings bak en koppeling , iemand hier ervarigen mee?
Nu denk ik dat als er zo weinig km's opstaan er niet veel problemen zullen zijn maar het wil ook wel weer zeggen dat hij waarschijnlijk lang heeft stilgestaan...dus dat kan dan weer wel in het nadeel zijn......
Ik sta open voor jullie reacties en tips zijn altijd welkom...de reparatie handleiding heb ik online al gevonden dus ik kan ermee aan de slag

sportieve groeten en veel winter-rij plezier op voorhand dank voor de reacties...
Ello More