Hallo allemaal
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- 2023
- Type: R1200RT
- Bijz: ex politie
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Voorschoten
Hallo allemaal
Hallo allemaal,
Mijn naam is Arnoud Hes, woon in Voorschoten, getrouwd en 64 jaar. Geniet al weer een paar jaar van mijn pensioen met o.a. motorrijden, zeilen en af en toe een rit met de touringcar.
Rijd sinds m'n 18e motor, de laatste 5 jaar op een Suzuki Bandit GSF1250A. Kreeg nu de gelegenheid een betrouwbare R1200RT-p uit 2011 aan te schaffen. De komende maanden ga ik deze strippen, van alle overbodige bedrading e.d. ontdoen, kuipdelen laten spuiten (ik denk aan San Marina blauw metallic) en ombouwen naar een burgerfiets met top- en zijkoffers en een buddy voor de passagier. Heb op dit forum al de nodige informatie hierover gevonden en zal mijn 'project' ook toevoegen.
Mijn naam is Arnoud Hes, woon in Voorschoten, getrouwd en 64 jaar. Geniet al weer een paar jaar van mijn pensioen met o.a. motorrijden, zeilen en af en toe een rit met de touringcar.
Rijd sinds m'n 18e motor, de laatste 5 jaar op een Suzuki Bandit GSF1250A. Kreeg nu de gelegenheid een betrouwbare R1200RT-p uit 2011 aan te schaffen. De komende maanden ga ik deze strippen, van alle overbodige bedrading e.d. ontdoen, kuipdelen laten spuiten (ik denk aan San Marina blauw metallic) en ombouwen naar een burgerfiets met top- en zijkoffers en een buddy voor de passagier. Heb op dit forum al de nodige informatie hierover gevonden en zal mijn 'project' ook toevoegen.
- Nico4sen
- 2023
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Re: Hallo allemaal
Welkom op dit informatieve en gezellige forum. Leuk dat je ook een RT-P om gaat bouwen. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Veel plezier en succes ermee. 

- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Arnoud,
Van harte welkom op ons mooie
en gefeliciteerd met de aanschaf van jouw ex
-P. Ik ben heel benieuwd naar jouw ombouwproject met de RT naar burgeruitvoering en ga het draadje met belangstelling volgen!
Veel plezier hier en uiteraard met de klus . . . je hebt hiervoor nu de goede tijd van het jaar!
Eilert

Veel plezier hier en uiteraard met de klus . . . je hebt hiervoor nu de goede tijd van het jaar!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Laatst gewijzigd door EileRT op 20 nov 2015, 08:32, 4 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
! Veel lees- en rijplezier toegewenst
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!