ook nieuw hier!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Guardian
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

ook nieuw hier!

Ongelezen bericht door Guardian »

Hallo,

Zoals gewenst stel ik mijzelf even voor op dit mooie forum.

Ik ben Guus G uit Rotterdam. Inmiddels 52 jaren oud, en al een langere tijd BMW rijder. Tot een week geleden ontzettend veel plezier gehad met van mijn 94er K1100RS maar altijd last van problemen in mijn nek op deze machine.
Om die reden in het verleden een oude Yamaha 850 TDM gekocht voor het woon-werkverkeer waarbij bleek dat mijn nekklachten minder waren en ik met veel meer plezier van mijn motoren kon genieten.
Op enig moment een proefrit gemaakt op een R 850 RT waarop ik mijn oude RS kon inruilen. Dus sinds een week rij ik rond hier op mijn blauwe RT met net geen 70.000 op de teller.
Ik ben een doener op het technische vlak dus zal vaak de beschikbare informatie van dit forum gebruiken om mijn RT in goede conditie te houden.

Groeten Guus.
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: ook nieuw hier!

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Guus,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aan aanschaf van een -850- . . . die bekend staat om het meest "soepele" blok. _005

Veel plezier hier en uiteraard met jouw RT! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Erteetje

Re: ook nieuw hier!

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hoi Guus

Ook ik heet je van harte welkom op het RT forum!
Heel veel plezier met je blauwe -850-

[groet]
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”