Nieuw forum lid.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Fred001

Nieuw forum lid.

Ongelezen bericht door Fred001 »

Hallo, ik ben Fred uit Rijen en nieuw op het forum. Ik ben 51 jaar en rij motor sinds 1985, dus al een jaar of dertig. Voor mij is het mijn grootste hobby en elke keer als ik opstap geniet ik weer met volle teugen. Na een aantal cruisers, tourmotors en oldtimers vorig jaar besloten een R1150 R aan te schaffen. Waarom een R? Ik hou toch wel van het 'buiten zitten'. Moet wel bekennen dat ik inmiddels een scherm en handkappen heb bevestigd. Zal de leeftijd wel zijn. :D

Jaarlijks motor hoogtepunt is elk jaar een trip van een dag of 10 met goede vrienden. Al zeer veel gezien in Europa en voor volgend jaar Mei/Juni weer een Alpentrip gepland met zoveel mogelijk passen!

Ik ben op het forum gekomen om lekker te genieten van iedereen zijn ervaringen en natuurlijk om tips en tricks te krijgen. Wanneer ik zelf iets heb op motorgebied zal ik ook niet schromen om dit te delen. En als iemand een vraag aan me heeft, ga je gang. Ik hoop een prettige tijd te hebben met het lezen en het volgen van het forum.
motor front2.jpg
motor front2.jpg (46.57 KiB) 86 keer bekeken
Met vriendelijke groet.
Fred
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw forum lid.

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Fred,

Van harte welkom op ons RT-forum , bedankt voor je introductie en je hebt een mooie R1150R! Big RT Smile

Veel plezier toegewenst met jouw BMW boxer en uiteraard hier op 't forum waar we ervaringen en kennis met elkaar delen. _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”