Terug
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Wigo
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Groene Hart
Terug
Beste mensen.
Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben willem, 52 jaar oud en afkomstig uit het groene Hart.
Ik ben redelijk BMW verslaafd.
Mijn eerste BMW was een K75, aangeschaft rond 1990. Hierna volgden een r850r, een r1100rt, een r1150rt en een r1200gs.
Deze GS was echt een fantastische motor maar omdat ik bijna niet aan rijden toe kwam heb ik deze verkocht. Hij stond gewoon weg te kwijnen in de schuur. Ik heb vervolgens een k75rt terug gekocht. Echt een plaatje om te zien. Rijdt heerlijk maar is toch een beetje saai. Ik mis de boxer. Ik ben nu heel voorzichtig weer een beetje om me heen aan het kijken naar een r1150rt. Ik heb gezien dat de prijzen redelijk zijn en ongetwijfeld gaat er iets moois op mijn pad komen waar ik geen nee tegen kan zeggen. Mocht er iemand een stapje terug willen doen van een R1150rt naar een k75rt dan hoor ik dat graag. Voorlopig heb ik me hier weer geregistreerd en lees ik met veel interesse de berichten op dit forum.
Met vriendelijke groet
Willem
Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben willem, 52 jaar oud en afkomstig uit het groene Hart.
Ik ben redelijk BMW verslaafd.
Mijn eerste BMW was een K75, aangeschaft rond 1990. Hierna volgden een r850r, een r1100rt, een r1150rt en een r1200gs.
Deze GS was echt een fantastische motor maar omdat ik bijna niet aan rijden toe kwam heb ik deze verkocht. Hij stond gewoon weg te kwijnen in de schuur. Ik heb vervolgens een k75rt terug gekocht. Echt een plaatje om te zien. Rijdt heerlijk maar is toch een beetje saai. Ik mis de boxer. Ik ben nu heel voorzichtig weer een beetje om me heen aan het kijken naar een r1150rt. Ik heb gezien dat de prijzen redelijk zijn en ongetwijfeld gaat er iets moois op mijn pad komen waar ik geen nee tegen kan zeggen. Mocht er iemand een stapje terug willen doen van een R1150rt naar een k75rt dan hoor ik dat graag. Voorlopig heb ik me hier weer geregistreerd en lees ik met veel interesse de berichten op dit forum.
Met vriendelijke groet
Willem
Motorhistorie: cb550f, cb750kz, cx500c, vf700c, k75, r850r, r1100rt, r1150rt, r1200gs, k75, k75rt, r1150rt, r1200rt
Nu r1200rt lc
Nu r1200rt lc
- R1nus
- Type: R1200RT
- Bijz: Mistachterlicht, stang op stuur voor nav. e.d.
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Re: Terug
Wigo van harte welkom hier op het
.
Voorlopig kan je je helemaal inlezen want er staat hier genoeg informatie.
Zelf heb ik ook nog een K75rt naast mijn
als pekelfiets .
Veel succes met het vinden van je
, hou er wel rekening mee dat er een gecombineerd remsysteem, dus met je voetrem remt ook het voorwiel mee.
Tevens door de rembekrachtiging remt de
een stuk feller dan een K75rt, waar je vooral in het begin aan wennen moet.
Laat even weten en zien als je wat gevonden heb.
Rinus

Voorlopig kan je je helemaal inlezen want er staat hier genoeg informatie.
Zelf heb ik ook nog een K75rt naast mijn

Veel succes met het vinden van je

Tevens door de rembekrachtiging remt de

Laat even weten en zien als je wat gevonden heb.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Rinus
Een probleem is pas een probleem, als je er geen oplossing voor kunt vinden.
- aantzeetje
- Type: R1200RT
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke
Willem er komt hoogstwarschijlijk eentje vrij wegens een sterfgeval. Ik wacht nog op de gegevens (jaar, kleur, kms). Het enige wat ik zeker weet is dat deze nog net een nieuwonderhoud gehad heeft en steeds onderhouden is zoals het moest. Ik hou je/jullie op de hoogte
- Wigo
Prima, ik hoor het wel. Mag evt ook via pb.
Grtz
Willem
Grtz
Willem
Motorhistorie: cb550f, cb750kz, cx500c, vf700c, k75, r850r, r1100rt, r1150rt, r1200gs, k75, k75rt, r1150rt, r1200rt
Nu r1200rt lc
Nu r1200rt lc
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Willem,
Van harte welkom op ons mooie
en wij horen en zien wel welke
jij gaat rijden!
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Wigo
Nou, dat ging sneller dan verwacht. Ik heb vanmiddag een zilvergrijze r1150rt gekocht.
Hij is uit 2001, heeft ongeveer 75.000 km gelopen en is voorzien van een driedelige kofferset, spyball alarm, radio en handvatverwarming. Een schoonheidswedstrijd gaat hij niet winnen maar op een schaal van 1 tot 10 vind ik hem zeker nog een dikke 7 waard. Hij was dringend aan een was en poetsbeurt toe en als dat is geregeld wordt het zeker een dikke 8.Hij loopt als een zonnetje en schakelt heerlijk. Bandjes zijn prima en de accu is nieuw. Een beurt kan hij wel gebruiken dus ik ga binnenkort contact leggen met de jongens van MSA. Ik heb er 2700 euro voor betaald en dat vond ik hem dubbel en dwars waard. Nu alleen maar hopen dat ze in Ede geen rare dingen gaan vinden
Ikke is blij.
Grtz
Willem
Hij is uit 2001, heeft ongeveer 75.000 km gelopen en is voorzien van een driedelige kofferset, spyball alarm, radio en handvatverwarming. Een schoonheidswedstrijd gaat hij niet winnen maar op een schaal van 1 tot 10 vind ik hem zeker nog een dikke 7 waard. Hij was dringend aan een was en poetsbeurt toe en als dat is geregeld wordt het zeker een dikke 8.Hij loopt als een zonnetje en schakelt heerlijk. Bandjes zijn prima en de accu is nieuw. Een beurt kan hij wel gebruiken dus ik ga binnenkort contact leggen met de jongens van MSA. Ik heb er 2700 euro voor betaald en dat vond ik hem dubbel en dwars waard. Nu alleen maar hopen dat ze in Ede geen rare dingen gaan vinden
Ikke is blij.
Grtz
Willem
Nu r1200rt lc
Nu r1200rt lc
Proficiat met je aanschaf voor een zeer schappelijke prijsWigo schreef:Nou, dat ging sneller dan verwacht. Ik heb vanmiddag een zilvergrijze r1150rt gekocht.
Ikke is blij.
Grtz
Willem

Wat ze bij MSA ook vinden, je weet wel dat het een eerlijke diagnose is. Als hij loopt en schakelt als een zonnetje verwacht ik geen rare dingen.
Luc
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Gefeliciteerd met de aanschaf van een
en deze gaat ongetwijfeld nog beter lopen na een bezoek aan MSA. Je hebt met de relatief lage aanschafprijs enige marge ingebouwd voor eventueel onvoorziene zaken. Ik hoop uiteraard dat dat voor jou niet het geval is. Veel plezier met jouw nieuwe aanwinst Willem! 

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!