Effe voorstellen: WernerB

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Effe voorstellen: WernerB

Ongelezen bericht door WernerB »

Ben bijna 56 jaar, directeur van 2 basisscholen en rijd sinds m'n 18e. Begonnen met een Honda CB250, daarna een R69S met Heinrich tank. Prachtige en snelle machine met een dijk van een versnellingsbak. Toen een slome R60/5, een iets minder slome R75/5, gevolgd door een R 75/6. Toen een aantal jaren niks. 2 zoons geboren, je weet hoe het dan gaat. 10 jaar geleden weer opgestapt op een Guzzi californian. Een barones van buiten, maar een landloper van binnen. Wat een ellende met die machine. Gauw weer naar BMW terug met een K75. Heerlijke machine/liep als een turbine. Had wel wat last van tank-slapping als je fors optrok. Nu dan sinds 2 jaar een bullige R1100rt uit 1996. Ben stiekem wel aan 't kijken voor een R1200rt.
Gebruik de 1100rt voor woon-werk en lekkere ritten. Er zit nu zo'n 82000 km op en hij loopt als een zonnetje. Bak schakelt wat rommelig maar vertoont (nog) niet de bekende kuren van veel andere 1100's uit 1996.
Mijn lieftallige echtgenote is afgelopen voorjaar begonnen met rijlessen. Heeft inmiddels een Yamaha Radian gekocht. Leuk machientje. Ik pak hem nog wel eens als ik snel de stad in wil.
Zo, dat was 't wel zo'n beetje.
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Moose

Re: Effe voorstellen: WernerB

Ongelezen bericht door Moose »

Hoi WernerB,

Van harte welkom, weer veel motorervaring erbij op het forum :-) :-) .

groet,
Menno
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom op het forum en succes met stiekem zoeken naar een 1200. Pas op met proefrijden!! Kost heel veel eurootjes. Resistance is futile!!! Ik kan het weten. Voor jou en je vrouw nog veel veilige KM.
Gr Bas
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Hallo ook welkom hier en uiteraard succes met je zoektocht en op naar de 1200RT :D

Gr. Milan

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”