Hoe "zit" het dan met onze RT's ?(al dan niet voorzien van comfortzadel) :mrgreen:
Net gelezen op NRCQ
Moderator: RT_Patrick
- WaltzingMatilda
- Type: R1300GS
- Bijz: Moto Guzzi V85 Strada, Triumph Tiger 800 Sport
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Berg
Net gelezen op NRCQ
Een Harley is het beste excuus om wijdbeens door het leven te gaan
Hoe "zit" het dan met onze RT's ?(al dan niet voorzien van comfortzadel) :mrgreen:
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- JOS WRSM
- Erelid

- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Net gelezen op NRCQ
Sorry maar hier snap ik niets van . . . . verklaar je nader . . . . wat wil je weten?
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- WaltzingMatilda
- Type: R1300GS
- Bijz: Moto Guzzi V85 Strada, Triumph Tiger 800 Sport
- Woonplaats of omgeving: Berg
Mijn vraag is of wij ook het gevoel hebben "wijdbeens" door het leven te gaan of is dit alleen maar voorbehouden aan Harley rijders?Jos WRSM schreef:Sorry maar hier snap ik niets van . . . . verklaar je nader . . . . wat wil je weten?
Vond de uitdrukking op NRCQ zo leuk gevonden dat ik wel eens zou willen weten hoe de RT/R/GS rijder hierover denkt.
Het is in het RT café dus hoopte ik op wat leuke humoristische reacties hierop
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- Arjan W
- 2024

- Type: R1150RT
- Bijz: De bestuurder
- Woonplaats of omgeving: Amersfoort
Euh volgens mij rijden we allemaal wijdbeens op een R-blok. Het valt alleen niet op omdat er een tank tussen zit.
Groet,
Arjan
Groet,
Arjan
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 9974 Weergaves
-
Laatste bericht door PaPinkelman
-
- 22 Reacties