Blackhawk

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Blackhawk

Blackhawk

Ongelezen bericht door Blackhawk »

Ik ben pas 4 weken de gelukkige bezitter van een zwarte R1100RT. Hiervoor een paar jaar K75S gereden. De twee motoren zijn niet te vergelijken. De enige overeenkomst is wel dat het BMW's zijn. Wat in de eerste weken opvalt is het gemak waarmee de zwaardere r1100rt zich laat sturen. Ben druk op zoek naar wat aanpassingen zo lijkt me een hoger kuipscherm handig.

Groeten

Blackjack :D
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: BMW R1100RT

Ongelezen bericht door Walter »

Hoi Blackjack,

leuk om te zien dat je na je aanmelding direct jezelf voorstelt.
Op marktplaats staan regelmatig hoge schermen.

Hier op het forum zijn er al diverse discussies over geweest.
Ik zou zeggen jaat je goed informeren en ga ermee even proefrijden (als dat mogelijk is)

Veel plezier hier!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi welkom hier! Veel plezier met je RT en succes met je zoektocht naar een ander scherm!

Gr. Milan
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom op het forum en veel veilige km toegewenst.

Gr Bas
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Welkom op het forum!
Geniet van je 1100rt en ik wens je veel en veilige kilometers toe.

Voor wat betreft een scherm-advies: ik heb op mijn 1100rt ook al eens gestoeid met diverse schermen, waaronder Wunderlich, GIVI, Secdem en uiteraard het standaard BMW-scherm. Ben nu eindelijk pas tevreden met het V-stream-scherm van Z-tech. Wordt gedistribueerd door MDI in Herpen. Dit scherm is hoger, maar ook breder dan het standaardscherm. Door de speciale vorm in het scherm ondervind je minder turbulentie rond je hoofd en schouders. Zelfs de duo-passagier merkt het in positieve zin! Doordat er geen flip-up in zit verwerkt, blijf je toch goed zicht houden. Overigens levert zo'n flip-up altijd extra turbulentie en dus geluid rond je hoofd op.
Het V-stream scherm kost circa € 185,- (Wordt hier en daar ook wel voor minder aangeboden) Succes!

WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
Blackhawk

Ongelezen bericht door Blackhawk »

Hartelijk bedankt voor het advies. Ik denk dat ik maar eens ga proefrijden met de z techniek en gewone verhoogde ruit. Dat kan gelukkig bij MDI.
Intussen ook geconfronteerd met de ABS storing. Gelukkig stond er al erg veel info op jullie forum dus kwam ik beslagen ten ijs bij de handelaar in Elburg waar ik hem gekocht heb. (leusink motoren). Ze zijn erg behulpzaam en zijn met elkaar aan het kijken hoe eea op te lossen is.
Ook het onregelmatig rijden bij een constant toerental vak op. Het stoort niet maar als het anders kan. Op jullie forum waar anders las ik dat het de zuinige millieuvriendelijke afstelling zou kunnen zijn. Leusinks besteld eerst een set speciale bougies en kijk dan verder.
Ik zal mijn collega ook eens attend maken op dit forum hij is een verstokte de hele winter door -1100- rijder.
CU:

Zal een kijken of ik een foto bij kan plaatsen.

Een pracht machine dus _oo_

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”