Mijn

Na alle zeer mooie recensies op het forum was ik nieuwsgierig geworden naar MSA..
Bij mijn eerste kennismaking met MSA Kenny en Niels voor een grote beurt Startte Kenny mijn motor en er kwam een brandlucht voor uit de kuip. De motor direct uit gezet en met de Gr beurt nagekeken en helaas niets gevonden.
Nu na mijn vakantie startte ik de motor om naar mijn werk te gaan en wat denk je!!!
Een Grote rookwolk en brandlucht uit de voorkuip bij het starten.
Dit was gelukkig allen bij het starten en ben ( ik weet het groot risico ) toch naar mijn werk gereden. Ik heb toen de motor garage waar ik voor dat ik kortgeleden bij MSA ( 1,5 uur rijden voor mij ) kwam.
Zij waren er achter gekomen dat ik bij MSA was geweest voor een Gr beurt en banden.Ik heb geen idee hoe zij dit wisten?????

Maar zij hadden geen tijd meer voor mij en wilde mij misschien over 2a 3 weken wel helpen. Deze snelle service had ik niet verwacht na jarenlange onderhoud en banden wissel als het nodig was.

Gelukkig wilde Kenny mij wel helpen en heeft die middag op mij gewacht met de mededeling “je bent nu onze klant en met storingen of onverwachte schade proberen wij je altijd te helpen mits het een BMW is

Ik wist precies waar de rook en brandlucht vandaan kwam en na een spannend ritje van 1,5 uur kwam ik na mijn werk bij MSA aan. Niels wist meteen wat de oorzaak was.
Van mijn ingebouwde halogeen verlichting was er een verbindingsstekker/kastje gebarsten en door het starten/vocht en hoge voltage ….. je snapt het al.
Na demontage en het inzetten van een gewone lamp kon ik weer met een lekker gevoel naar huis.
Wederom Heren van MSA heeeeeeel erg bedankt. -top-