even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- sidney
- Type: R1200RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Assen
even voorstellen
Hallo forumleden,
Ik ben Sidney van Hezel, 22 jaar en sinds 2 weken in het bezit van een R1200RT uit 2005.
Het is mijn 2e motor, (de eerste was een suzuki gsxR SRAD) Maar die was niet comfortabel genoeg met mijn lengte van 2 meter.
De RT is van bouwjaar 2005, had bij aanschaf 25.000 km gereden (inmiddels 1500 meer) en voorzien van de nodige opties -top-
Fotos volgen zodra ik heb uitgevonden hoe dat moet!
Ik ben Sidney van Hezel, 22 jaar en sinds 2 weken in het bezit van een R1200RT uit 2005.
Het is mijn 2e motor, (de eerste was een suzuki gsxR SRAD) Maar die was niet comfortabel genoeg met mijn lengte van 2 meter.
De RT is van bouwjaar 2005, had bij aanschaf 25.000 km gereden (inmiddels 1500 meer) en voorzien van de nodige opties -top-
Fotos volgen zodra ik heb uitgevonden hoe dat moet!
''De gixxer'' 1996 Suzuki GSX-R 750 SRAD -verkocht-
2005 BMW R1200RT
2005 BMW R1200RT
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: even voorstellen
Van harte welkom op ons mooie
! Heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
- Arjan W
- 2024
- Type: R1150RT
- Bijz: De bestuurder
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amersfoort
Succes en veel plezier met je aanwinst!
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Sidney,
Van harte welkom op het enige echte
en gefeliciteerd met de aanschaf van jouw
. . . die op km.stand nog maar net ingelopen is!
We zijn benieuwd naar een foto en op de vraag hoe je dat moet doen, wordt hier het antwoord gegeven: viewtopic.php?f=26&t=2816
Veel plezier hier en uiteraard met jouw RT!
Eilert
Van harte welkom op het enige echte

We zijn benieuwd naar een foto en op de vraag hoe je dat moet doen, wordt hier het antwoord gegeven: viewtopic.php?f=26&t=2816

Veel plezier hier en uiteraard met jouw RT!
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- sidney
Dit is hem dan, mijn
het enige wat ik er nog bij zoek zijn stuurverhogers en een grote topkoffer :)
en dit was mijn oude motor: en als ik niet op de motor zit, lig ik graag in het water

het enige wat ik er nog bij zoek zijn stuurverhogers en een grote topkoffer :)
en dit was mijn oude motor: en als ik niet op de motor zit, lig ik graag in het water
2005 BMW R1200RT
2005 BMW R1200RT
- japachap
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Welkom, Sydney.
Ben je 22- of heb je 22 jaar rijevaring?
Als het toch de eerste is dan is dat heel bijzonder, wordt je volgens mij jongste forum lid en ook jongste RT-rijder van wie ik heb ooit gehoord!
Proficiat met je nieuw motor.
Ben je 22- of heb je 22 jaar rijevaring?
Als het toch de eerste is dan is dat heel bijzonder, wordt je volgens mij jongste forum lid en ook jongste RT-rijder van wie ik heb ooit gehoord!
Proficiat met je nieuw motor.
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- sidney
ik ben 22 jaar oud, en rijd pas 3 jaar motor.
eerst op de SRAD, maar dat hield ik door de beroerde zitpositie niet langer dan en uurtje vol.
(daarnaast vond mijn vriendin het ook helemaal niets, zo'n racer. haar broer heeft namelijk 2 weken in coma gelegen na een motorongeluk)
dus een toermotor moest er komen, liefst eentje die niet al te snel was(voor de gemoedstoestand van mijn vriendin).
Nadat ik de RT van een mede forumlid gezien had (weet niet of ik zijn naam hier gewoon mag noemen
) was ik verkocht... en RT moest er komen
de eerste 2000KM zitten er inmiddels op, en ik ben helemaal om!
eerst op de SRAD, maar dat hield ik door de beroerde zitpositie niet langer dan en uurtje vol.
(daarnaast vond mijn vriendin het ook helemaal niets, zo'n racer. haar broer heeft namelijk 2 weken in coma gelegen na een motorongeluk)
dus een toermotor moest er komen, liefst eentje die niet al te snel was(voor de gemoedstoestand van mijn vriendin).
Nadat ik de RT van een mede forumlid gezien had (weet niet of ik zijn naam hier gewoon mag noemen

de eerste 2000KM zitten er inmiddels op, en ik ben helemaal om!
2005 BMW R1200RT
2005 BMW R1200RT
Hoi,
Jij hebt al vroeg het licht gezien
22 jaar en nu al een BMW
25000 kilometer voor een RT is natuurlijk helemaal niks dus je kunt haar eindelijk eens inrijden.
Luc
Jij hebt al vroeg het licht gezien

25000 kilometer voor een RT is natuurlijk helemaal niks dus je kunt haar eindelijk eens inrijden.
Luc
- sidney
haha ja het is inderdaad wat vroeg, misschien heeft het iets te maken met mijn (nu al) grijze haren en een spatader in m'n been.
ik denk dat ik stiekem al 30 jaar ouder ben of zo..
ik denk dat ik stiekem al 30 jaar ouder ben of zo..
2005 BMW R1200RT
2005 BMW R1200RT
Ik wou dat ik jaren geleden ineens een RT had gekocht, had me heel wat andere motoren en geld kunnen besparen als ik direct mijn zin had gedaan.
- sacuL
- Bijz: een mooie zwarte met LED daglicht verlichting.
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Dag Sidney,
Ik denk idd de jongste
lid,
Respect voor voor deze machines op deze leeftijd is bijzonder
Gaande weg ga je er achter komen dat hard scheuren op een motorfiets de bevrediging van motorrijden als totaalplaatje niet alleen dekt.
Maar genieten van de vrijheid in de buitenlucht en het toeren door de mooie stukken van Nederland of welk land dan ook geeft een gelukzalig gevoel
dat heel anders ervaren wordt dan hard scheuren waarbij je constant op je hoede moet zijn en dus geen aandacht voor de omgeving kan hebben
en veel fijne toermomenten met of zonder vriendin op deze mooie Beemer
kijk ook maar eens op de toerritten die diverse RT-leden uitzetten het hele jaar door.
sacuL.
Ik denk idd de jongste

Respect voor voor deze machines op deze leeftijd is bijzonder
Gaande weg ga je er achter komen dat hard scheuren op een motorfiets de bevrediging van motorrijden als totaalplaatje niet alleen dekt.
Maar genieten van de vrijheid in de buitenlucht en het toeren door de mooie stukken van Nederland of welk land dan ook geeft een gelukzalig gevoel
dat heel anders ervaren wordt dan hard scheuren waarbij je constant op je hoede moet zijn en dus geen aandacht voor de omgeving kan hebben

kijk ook maar eens op de toerritten die diverse RT-leden uitzetten het hele jaar door.
"LEKKER DUURT ALTIJD TE KORT"
- sidney
bedankt voor de reacties,
kom ik nu in aanmerking voor de ''jongste-RT-rijder'' Bokaal?
gelukkig nodigt de RT niet zo uit tot hard rijden als mijn oude Suzuki, maar oh wat blijven die stoplichtsprintjes toch leuk.
maar dat zal met de jaren wel minder worden. ik merk nu al dat het wat minder word, en dat ik met m'n hoofd zit te schudden als ik weer eens iemand met korte mouwen op een motor zie zitten en zo...
kom ik nu in aanmerking voor de ''jongste-RT-rijder'' Bokaal?

gelukkig nodigt de RT niet zo uit tot hard rijden als mijn oude Suzuki, maar oh wat blijven die stoplichtsprintjes toch leuk.
maar dat zal met de jaren wel minder worden. ik merk nu al dat het wat minder word, en dat ik met m'n hoofd zit te schudden als ik weer eens iemand met korte mouwen op een motor zie zitten en zo...
2005 BMW R1200RT
2005 BMW R1200RT
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
We zijn trots op je! Een echte BMW-rijder :lol: :lol:sidney schreef:bedankt voor de reacties,
...knipperdeknip... en dat ik met m'n hoofd zit te schudden als ik weer eens iemand met korte mouwen op een motor zie zitten en zo...
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Bert M
Ik kan wel zeggen dat de tijd dat ik in een T-shirt reed heel erg ver achter mij ligt. :shock:sidney schreef:bedankt voor de reacties,
kom ik nu in aanmerking voor de ''jongste-RT-rijder'' Bokaal?![]()
Jeugdige overmoed past niet meer bij mijn 50+ leeftijd

En nu hoef je ook nooit nog te groeten naar andere motoren :mrgreen:Bert M schreef:We zijn trots op je! Een echte BMW-rijder :lol: :lol:sidney schreef:bedankt voor de reacties,
...knipperdeknip... en dat ik met m'n hoofd zit te schudden als ik weer eens iemand met korte mouwen op een motor zie zitten en zo...
![]()
Bert M
Grapje he :lol:
- sidney
En al dat gezwaai vind ik nog wel zo leuk
haha

2005 BMW R1200RT
2005 BMW R1200RT
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!