Radiobediening

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
kiersrijdBMW

Radiobediening

Ongelezen bericht door kiersrijdBMW »

hallo ik ben nieuw op het forum ik zou graag met een van de leden van deze forum willen vragen ik wil op mijn bmw r 1100 rt een audio systeem hebben die je kan bedienen vanaf het stuur het moet usb of sd kaart kunnen lezen weet je wie ik daar voor moet hebben
Inspector Gadget

Re: Radiobediening

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

De 1100RT heeft al de voorzieningen voor geschakelde & vaste voeding (12 volt) in de radio-bak links-onder.
Maar daarmee is alles wel zo'n beetje mee gezegd.
Of de speaker-draden voor de speakers in het dashboard er ook al zitten, weet ik niet.

In ieder geval valt de OEM radio af, want die heeft geen USB noch SD-card, maar wel cassette. ;)

Het zal ook een hele klus worden, dus tenzij je het zelf doet, kan dat al snel heel kostbaar worden.

Er zijn wel wat merken/modellen auto-radio's die je, al dan niet bedraad, met stuurbediening, die forummers met succes hebben ingebouwd.
Maar geen van degene die ik ken of bij geholpen heb, hadden USB noch SD-card.

M.i heb je een aantal mogelijkheden;

1.
Een autoradio zoeken met de spec's & functies die jij zoekt én met stuurbediening. Daarnaast ook nog de juiste speakers in het dashboard.

2.
Er zijn waterdichte radio's speciaal voor motoren, met eventueel SD-card en/of USB, en externe speakers.
Bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/bhp/motorcycle-stereo-system

3.
Neem een portable MP3-speler die je kunt koppelen aan je helm.
Zeer kosten-effectief & snel te installeren door je zelf.
Lemoi
Type: R1200RT/LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: 's-Hertogenbosch

Re: Radiobediening

Ongelezen bericht door Lemoi »

volgens mij heb ik nog ergens R1100RT luidsprekers liggen. Als het goed is ook nog een frame voor in de radio bak. En zo'n radio die in de link van Rob staat. Dus als je interesse hebt...
(ik heb vroeger de radio bediening die orgineel op de R1100RT "misbruikt" om een nieuwe radio aan te sluiten)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”