Even voorstellen: Leo Gesthuizen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen: Leo Gesthuizen
Mijn naam is Leo, ik ben 61 jaar en rijd pas motor vanaf mijn 57 (aangezet door mijn dochter en schoonzoon) voor die tijd heb ik er nooit over gedacht dat ik dat ooit zou doen! en nu geniet ik er volop van. Tot voor kort op een Honda ST 1100 en nu een R1200RT, de Honda reed zeer goed maar de BMW is geweldig.
Vriendelijke groet aan allen, Leo
Vriendelijke groet aan allen, Leo
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: Leo Gesthuizen
Beste Leo,
Hartelijk welkom op ons BMW RT forum.
Leuk weer om weer zo'n jonge "senior" motorrijder bij de club te hebben en . . . . je bent niet de enige hoor, het stikt hier van de senioren.
Schroom niet om je vragen te stellen want er is erg veel "know how" die je graag weer op weg helpen.
Natruulijk zien we ook graag even een foto van je motor even op SHOWEN DIE 1200.
Veel plezier met je fiets.
mvrgr
Jos
Forumeigenaar
Hartelijk welkom op ons BMW RT forum.
Leuk weer om weer zo'n jonge "senior" motorrijder bij de club te hebben en . . . . je bent niet de enige hoor, het stikt hier van de senioren.
Schroom niet om je vragen te stellen want er is erg veel "know how" die je graag weer op weg helpen.
Natruulijk zien we ook graag even een foto van je motor even op SHOWEN DIE 1200.
Veel plezier met je fiets.
mvrgr
Jos
Forumeigenaar
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
welkom op het forum en veel veilige km toegewenst.
Gr Bas
Gr Bas
- HenkvanR
- Land: Spanje
- Woonplaats of omgeving: Torrox Costa
Hartelijk welkom Leo en veel plezier op de site :-) :-)
je bent nooit te oud om wat leuks te leren
groet Henk
je bent nooit te oud om wat leuks te leren
groet Henk
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
HenkvanR

Hoi Leo,
Van harte welkom, ook ik ben net nieuw op de site je bent dan ook de eerste waaropm ik reageer. Natuurlijk niet ten nadelen van de andere, maar je moet ergens beginnen.
Leuk ook ik heb zo'n Honda Pan 1100 gehad. Fijne fiets maar ten opzichte van de 1150 RT,
Motor geluid van de Pan is mooier maar qua stabiliteit ed vind ik de 1150 RT echt beter.
En dan heb ik vernomen dat de 1200 RT nog beter is..............
Maar genoeg gekletst veel plezier mer de RT en het Forum.
Den groeten Perry,
Van harte welkom, ook ik ben net nieuw op de site je bent dan ook de eerste waaropm ik reageer. Natuurlijk niet ten nadelen van de andere, maar je moet ergens beginnen.
Leuk ook ik heb zo'n Honda Pan 1100 gehad. Fijne fiets maar ten opzichte van de 1150 RT,
Motor geluid van de Pan is mooier maar qua stabiliteit ed vind ik de 1150 RT echt beter.
Den groeten Perry,

-
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: lekker groot
- Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
- JOS WRSM
- Erelid
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hi Perry,
Van harte welkom hier. Maak je even een nieuw onderwerp aan binnen dit forum? Je zit nu op de "even voorstellenpagina"van Leo Gesthuizen.
grtz
Jos
Van harte welkom hier. Maak je even een nieuw onderwerp aan binnen dit forum? Je zit nu op de "even voorstellenpagina"van Leo Gesthuizen.
grtz
Jos
perry schreef:Hoi Leo,
Den groeten Perry,
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!