Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Voorstellen
Beste forumleden,
Mijn naam is Ruben en we rijden in de familie overwegend BMW motoren. Ik zelf ben student op de Hogeschool Arnhem Nijmegen en studeer daar Automotive engineering. Ik ben 24 jaar en ga binnenkort beginnen met motor rijlessen.
Ik heb momenteel een BMW R1100RS om op te knappen verkregen, wat overigens moeizaam verloopt vanwege tijddruk. Daarnaast heb ik van mijn stiefvader een R1100RT te koop staan, deze zal ik op de juiste plaats op het forum plaatsen.
Groetjes Ruben
Mijn naam is Ruben en we rijden in de familie overwegend BMW motoren. Ik zelf ben student op de Hogeschool Arnhem Nijmegen en studeer daar Automotive engineering. Ik ben 24 jaar en ga binnenkort beginnen met motor rijlessen.
Ik heb momenteel een BMW R1100RS om op te knappen verkregen, wat overigens moeizaam verloopt vanwege tijddruk. Daarnaast heb ik van mijn stiefvader een R1100RT te koop staan, deze zal ik op de juiste plaats op het forum plaatsen.
Groetjes Ruben
Re: Voorstellen
Ik lees net dat ik voorlopig geen advertentie mag plaatsen op het forum. Dan zal ik het forum raadplegen betreft mijn opknap project 

- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Hallo Ruben,
Van harte welkom op ons mooie
! Alvast succes met de rijlessen en de restauratie van de RS
En als je belooft dat je een uitgebreid verslag publiceert van de restauratie met mooie foto's, is er met mij wel te onderhandelen over de plaatsing van de advertentie...
Bert M
Moderator

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Moderator
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Ruben,
en succes met de motorrijlessen en straks met de restauratie van jouw RS project.
We houden ons voor foto's daarvan idd aanbevolen en volgens mij heb een je "deal" met Bert!
Eilert

We houden ons voor foto's daarvan idd aanbevolen en volgens mij heb een je "deal" met Bert!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!