Ik zag, ik dacht: "het kan", en dus gaat het gebeuren! Bijgaand de eerste foto's. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden.
Veel plezier ermee. Dat heb ik nu ook al...

Moderator: RT_Patrick
Klopt (beide). En kijk ook eens op mijn draadje over de ombouw. Je moet overigens de leiding andersom op de behuizing van de stelknop voor de veerinstelling zetten en dan weer op de originele "burger" manier monteren.MobielEd schreef:Hi Michael,
Heel veel plezier met je ombouw! Je hebt inderdaad een andere sluitplaat nodig om het zadel te vergrendelen. Schijnen duur aangeboden te worden af en toe.
Ik heb deze ook nog niet, maar heb ook al gezien dat eentje van een ander merk ook wel pas te maken valt.
Succes ermee!
p.s.: Volgens mij is de voorkant van het achterspatbord altijd halfrond. Wordt normaal afgedekt door de originele topkoffer-draagplaat.
Een foto heb ik nu even niet voor handen. In elk geval is dit wel een handige download: download/file.php?id=3045Michaelmiata89 schreef:Hoi Nico, de sluitplaat incl slot etc heb ik vandaag via ebay.de gescoord. 7tientjes incl verzenden. Het zwarte stuk kunststof zal ik dus met kunst en vliegwerk moeten vervangen/aanhelen. Zal je een foto van jouw veerinstelling knop kunnen plaatsen.
RESPECT en nog eens RESPECT.MobielEd schreef:Dank, dank, dank heren voor al uw bijstand en steun.
Maar onthoud: IK heb de motor gekocht. Wellicht had ik beter moeten kijken, wellicht had ik er dan niet aan begonnen.
Eerlijk gezegd; sinds ik me aan het bezinnen was op een RT en het prijzenverschil zag tussen een burgertjes en een politie exemplaar wist ik dat het om te beginnen een politie exemplaar zou worden. Toen ik vervolgens dit schade-exemplaar zag en op internet de onderdelen kon vinden begon ik het financiële plaatje samen te stellen en vanaf dat moment wist ik eigenlijk al zeker dat dit 'm zou gaan worden. Ik kreeg er steeds meer zin in voordat ik de fiets ook maar in. Het echt had gezien.
Daarnaast blijft het een verzameling onderdelen welke samen een mooie fiets (kunnen en zullen) vormen. En ik heb altijd interesse gehad in de opbouw vanuit onderdelen van allerlei apparaten. Als iemand mij vertelde dat een bepaalde accessoire "niet paste" in een bepaalde auto, dan zorgde ik ervoor dat het ging werken. De voldoening daarin is enorm. En die voel ik ook hierin weer. Alle obstakels tijdens het traject zijn slechts hobbeltjes die genomen moeten worden. En dus doen we dat!
Vandaag heb ik een deal gesloten met het sloopbedrijf voor een ander 2010 blok met inruil van de mijne. Kwestie van uitbouwen, omruilen en weer opbouwen! Heb er nu al zin in...
Al met al is het financiële plaatje nog steeds aan de positieve kant. Uiteraard ben ik er nog niet, maar er is nog van alles mogelijk. Ik ga er alsnog een pracht fiets van maken! En ik dank jullie voor allesteun!
Bij schades kan je dit soort dingen verwachten natuurlijk. Volgens mij valt het normaal gesproken allemaal nog wel mee wat er stuk gaat bij BMW. Tenzij ik nou net een goed type heb.thooms schreef:Zon ombouw project heb ik ook gedaan na 5 jaar is alleen de versnellingsbak met cardan nog orgineel.
Wat een sleutelen met bmw zeg het blijft maar stuk gaan was helemaal verbaasd.
Het bedrag is na aankoop verdubbeld
Hoop voor jou dat je meer financieel plezier beleeft.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!