Even voorstellen: Ed
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen: Ed
Hallo mede RT Forum leden,
Bedankt dat ook ik lid mag worden van dit mooie en interessante forum!
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een ex-politie R 1200 RT uit 2010 (model 2011). Het is een schade exemplaar doordat de vorige overheidsberijder een keer de volgorde parkeren - afstappen heeft omgedraaid. Daar worden ze niet altijd beter van... Voor mij echter een uitgelezen kans om eindelijk ook op 2 wielen BMW te kunnen rijden. En dan meteen op het doorontwikkelde model van de 1200. Daar kijk ik erg naar uit.
Zeker omdat ik nog nooit ook maar een meter op een RT heb gereden! Ik weet gewoon dat het fantastisch rijdt, en dat je er in no time aan gewend zult zijn en niet anders meer wilt.
Hiervoor heb ik 10 jaar lang een KTM SuperMotard in de garage gehad. Daar heb ik intens van genoten, maar nooit echt heel veel mee gereden omdat je daar nu eenmaal niet ver mee buiten de regio kunt komen. Daarvoor heb ik een Honda Fireblade gehad en daar weer voor een Kawasaki ZZR600. Die zere polsen voel ik nog als ik daar aan terug denk.
Nu als een wat minder jonge hond mag het wat relaxter en zeker ook wat verder van huis straks. Maar eerst maar eens de fiets opbouwen naar "burger-model".
Ik hoop nog veel plaatjes en verhaaltjes te posten en gebruik te maken van al jullie kennis en ervaring.
Tot horens!
Ed
Bedankt dat ook ik lid mag worden van dit mooie en interessante forum!
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een ex-politie R 1200 RT uit 2010 (model 2011). Het is een schade exemplaar doordat de vorige overheidsberijder een keer de volgorde parkeren - afstappen heeft omgedraaid. Daar worden ze niet altijd beter van... Voor mij echter een uitgelezen kans om eindelijk ook op 2 wielen BMW te kunnen rijden. En dan meteen op het doorontwikkelde model van de 1200. Daar kijk ik erg naar uit.
Zeker omdat ik nog nooit ook maar een meter op een RT heb gereden! Ik weet gewoon dat het fantastisch rijdt, en dat je er in no time aan gewend zult zijn en niet anders meer wilt.
Hiervoor heb ik 10 jaar lang een KTM SuperMotard in de garage gehad. Daar heb ik intens van genoten, maar nooit echt heel veel mee gereden omdat je daar nu eenmaal niet ver mee buiten de regio kunt komen. Daarvoor heb ik een Honda Fireblade gehad en daar weer voor een Kawasaki ZZR600. Die zere polsen voel ik nog als ik daar aan terug denk.
Nu als een wat minder jonge hond mag het wat relaxter en zeker ook wat verder van huis straks. Maar eerst maar eens de fiets opbouwen naar "burger-model".
Ik hoop nog veel plaatjes en verhaaltjes te posten en gebruik te maken van al jullie kennis en ervaring.
Tot horens!
Ed
- R1nus
- Type: R1200RT
- Bijz: Mistachterlicht, stang op stuur voor nav. e.d.
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Re: Even voorstellen: Ed

Veel succes met de aanpassingen die je wilt doen en we zijn benieuwd naar de ontwikkeling van je ombouw van je

Er zijn al diverse mensen hier op het

Altijd leuk om te zien en volgen hoe dingen gaan worden.
Als je ergens tegenaan loopt kan je hier veel informatie vinden of anders vragen stellen.
Verder veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Rinus
Een probleem is pas een probleem, als je er geen oplossing voor kunt vinden.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Ed,
Van harte welkom op ons
en suc6 met jouw ombouw project van ex P-RT naar burger-RT. Er zijn idd al een aantal forumleden die dat ook gedaan hebben . . . veel plezier hier en we horen graag van je!
Eilert
Van harte welkom op ons

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Nico4sen
- 2023
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Ed, welkom op dit gezellige en informatieve forum. Zoals gezegd zijn er meer forumleden die een RT-P hebben omgebouwd naar burgermodel. Ik ben hier één van. Veel succes 

- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Van harte welkom op ons mooie
!
Bert M

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Beste Ed,
welkom op het
en veel succes met de ombouw van je
P-uitvoering.
De 1200RT zal je prima bevallen want het is een echte tourbuffel waar je lange ritten op kunt maken zonder er gebroken weer van af te stappen.
Er zijn idd af enkele forumleden die je met een ombouwproject zijn voor gegaan.
Natuurlijk zijn we benieuwd hou jouw project gaat verlopen. We hebben hierover een speciaal onderwerp: SLEUTELPROJECTEN VAN LEDEN >>
Hier vind je ook de andere RT-P ombouwreportages.
welkom op het

De 1200RT zal je prima bevallen want het is een echte tourbuffel waar je lange ritten op kunt maken zonder er gebroken weer van af te stappen.
Er zijn idd af enkele forumleden die je met een ombouwproject zijn voor gegaan.
Natuurlijk zijn we benieuwd hou jouw project gaat verlopen. We hebben hierover een speciaal onderwerp: SLEUTELPROJECTEN VAN LEDEN >>
Hier vind je ook de andere RT-P ombouwreportages.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- basplehn
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
- Woonplaats of omgeving: Heesch

IK wens jou veel leesplezier en veilige kilometers toe met jouw

Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
- JM1100RT
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Eindhoven
Beste Ed
hartelijke welkom in de wondere wereld van BMW motorfietsen.
Vraagje: mobiele inbouwservice - gaat dat ook over inbouw van bijvoorbeeld navigatiesystemen in/op motorfietsen? Of inbouw van Bluetooth in helmen?
Zo ja dan zullen er misschien wel forumleden - nu of in de toekomst - interesse hebben?
We zien het berichtje eventueel wel verschijnen in de rubriek "Korting voor Forumleden" :mrgreen:
Veel plezier met het ombouwproject van je mooie BMW en drive safely (en in de goede volgorde afstappen!)
JM 
hartelijke welkom in de wondere wereld van BMW motorfietsen.
Vraagje: mobiele inbouwservice - gaat dat ook over inbouw van bijvoorbeeld navigatiesystemen in/op motorfietsen? Of inbouw van Bluetooth in helmen?
Zo ja dan zullen er misschien wel forumleden - nu of in de toekomst - interesse hebben?
We zien het berichtje eventueel wel verschijnen in de rubriek "Korting voor Forumleden" :mrgreen:
Veel plezier met het ombouwproject van je mooie BMW en drive safely (en in de goede volgorde afstappen!)

Heel scherp JM!
Ik heb zo'n 11 jaar lang m'n eigen part-time zaakje gehad en ging daarbij mobiel inbouwen. Bij de klant aan huis dus.
Het meeste was carkits, navigatiesystemen en parkeer sensoren maar ook was ik SCM erkend voor het inbouwen van alarmsystemen in auto's en motorfietsen.
Inmiddels ben ik zo'n 3 jaar gestopt vanwege drukte in m'n andere baan. Nu geniet ik extra van kleine klusjes voor mezelf, vrienden en wellicht in de toekomst voor mijn mede RT Forum leden... Zolang het leuk is en blijft is alles mogelijk.
Ik kijk uit naar de eerste meeting / toerrit.
Oh ja, eerst ff m'n fiets opbouwen
Ik heb zo'n 11 jaar lang m'n eigen part-time zaakje gehad en ging daarbij mobiel inbouwen. Bij de klant aan huis dus.
Het meeste was carkits, navigatiesystemen en parkeer sensoren maar ook was ik SCM erkend voor het inbouwen van alarmsystemen in auto's en motorfietsen.
Inmiddels ben ik zo'n 3 jaar gestopt vanwege drukte in m'n andere baan. Nu geniet ik extra van kleine klusjes voor mezelf, vrienden en wellicht in de toekomst voor mijn mede RT Forum leden... Zolang het leuk is en blijft is alles mogelijk.
Ik kijk uit naar de eerste meeting / toerrit.
Oh ja, eerst ff m'n fiets opbouwen
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!