Hierbij wil ik mij alsnog even voorstellen , wel zo netjes..
Ik ben Chris(tiaan) Kuipers en ben woonachtig in IJlst.
Ben getrouwd met Swannet van den Akker en samen hebben we 2 pracht meiden op de wereld gezet.
Helaas is mijn vrouw niet zo van het motor rijden..
Ik ben het avontuur weer aangegaan om een motor te kopen nadat de kids waren uitgevlogen

is dit nou midlife of valt het mee?
Ik ben toch al weer een paar maanden op het forum aan het sneupen maar ben niet zo'n computer nurd dus wat traag met voorstellen...

Vroeger..lang geleden zo'n 20 jaar ben ik begonnen om een bmw r60/7 op te knappen en onder het sleutelen werd de liefde voor BMW een feit!!
Ik had em amper klaar en er werd mij een belachelijk hoog bedrag geboden en moest em toen weer laten gaan.
Dit ook nog met een r100rt/7 gedaan pracht fiets en veel plezier van gehad zei het maar kort.
In die tijd ben ik eens naar motorzaak van houten gereden ,toen net nieuw ,in Drachten en de toen destijds splinternieuwe r1100rt bekeken en gereden..meteen smoorverliefd maar geen centjes...
kids waren er net en er werden andere prioriteiten gesteld...mijn oude bmwr100rt stond te lang stil en heb em toen met pijn in mn hart van de hand gedaan..
Nu inmiddels alweer bijna 53 jaar oud mijn droom waar gemaakt en alsnog die mooie bmw gekocht zei het dan een grijze r1150rt van het geboorte jaar 2003!
Ik heb em in juni as al weer een jaartje maar loop nu nog steeds af en toe de garage in om em te strelen

De forum meeting 2015 was geweldig en heb genoten van al die bmwees ..en de mensen natuurlijk!!
Van het forum kan ik nog héél veel leren..de techniek is al weer heel wat verder en kan zeker wel tips gebruiken..
Hopelijk gauw tot ziens allemaal bij een volgende meeting!
Hartelijke groeten,
Chris Kuipers