Nadat ik zaterdag eventjes een rondje naar Naarden was geweest om 1,5 koffer te kopen werd mij door een heel enthousiaste GS-rijder die toevallig ook nog eens vlakbij de zwager van mn vriendin woont verteld dat ik me toch echt maar eens op het

Bij deze dus, ik ben Bart en woon nu nog in Heerhugowaard. 34 jaar oud geworden vorige maand en heb me zelf voor mn verjaardag een R1100RS cadeau gedaan. Is op het moment van schrijven de 3e motor die in mijn achtertuintje staat naast een kawa chopper en een suzuki knutselmotortje.
Ben een beetje "her-op-stappend" rijder, aangezien ik juli 2014 vakkundig onderuit geholpen werd door een Audi-bestuurder op de ring A10 (afsnijd-actie, noodstop, voorwiel gleed weg en ik had 250kg motor op mn knie liggen..) heb ik tot december 2014 op de bank gelegen en mocht ik weer leren lopen. Ben dus nog zwaar revaliderend maar wou toch weer rijden.. En ja dan voelt de motor die je been heeft gebroken toch niet zo prettig meer.. Dus vandaar de aanschaf van een boxertje.. en weer terug bij mn "oude liefde" BMW :mrgreen: Heb vroeger lang BMW 3 serie auto gereden (E36)... en de liefde voor kwaliteit blijft.
Veel meer kan ik momenteel niet echt zeggen, heb nu 4-500 km bijna weer gereden.. En het rijd een stuk degelijker dan mn andere motors :)