Mijn naam is Paul van der Marel, woonachtig in Den Haag en met ingang van komende week (weer) freelance project manager/consultant ICT na 6 jaar een full time betrekking. Rijdt sinds m´n 40e. Begonnen op een Virago, daarna een Honda Deauville, Intruder 1400, Intruder VL1500, Suzuki Burgman 650 en Intruder C1500. Die laatste heb ik nog steeds, is voor het mooie weer en vakanties, zo´n 12.000 km per jaar. De gedachte ´m zakelijke te rijden stond me destijds al tegen, vandaar toen de Burgman.
Nu zo´n 6 jaar later weer terug als zelfstandige was er ook vervoer nodig en dat is een R1200 RT geworden. In dit geval eentje die nog nauwelijks was ingereden (18.500km), maar wel van een oud vrouwtje geweest (uit 2005...!). Beschik over de kentekenpapieren van die eerste en op leeftijd verkopende eigenaar, dus dat was een buitenkans !
Nu na 10 dagen bevalt-ie me steeds beter, rijdt als een trein, lekker wendbaar in vergelijking met de rijdende leunstoel.
Was tamelijk actief op het Intruder forum (zelfs tot voor kort 6 jaar bestuurslid geweest), ik hoop hier ook een boel nieuwe vrienden te maken, tot nader !