nieuw lid: pietpuk
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
nieuw lid: pietpuk
Hallo allemaal, ja het is er eindelijk van gekomen na jaren Japans te hebben gereden, tot volle tevredenheid, toch maar weer een BMW aangeschaft. Heb ook een K100rs gehad.
Door mijn lengte 201 cm en de leeftijd was ik het voorover liggen en met opgevouwen benen zitten op de Japanse fietsen een beetje zat.
Volgens mij worden ze ook steeds kleiner, behalve dan de goldwing en pan maar die zijn me weer iets te groot.
Maar goed nu even over de BMW het is een R1100rt geworden met 68000 km op de teller uit 1999.
Net ingereden zullen we maar zeggen. Ik zelf ben van bouwjaar 1955 dus daar zitten ook al de nodige km op.
Ik hoop dat ik er nog lang op mag rijden eindelijk eens uit de wind, er zit een verhoogd scherm op.
En dat ik niet te veel vragen over technische problemen op dit form hoeft te stellen.
Met vriendelijke groet
Peter v/d Berg.
Door mijn lengte 201 cm en de leeftijd was ik het voorover liggen en met opgevouwen benen zitten op de Japanse fietsen een beetje zat.
Volgens mij worden ze ook steeds kleiner, behalve dan de goldwing en pan maar die zijn me weer iets te groot.
Maar goed nu even over de BMW het is een R1100rt geworden met 68000 km op de teller uit 1999.
Net ingereden zullen we maar zeggen. Ik zelf ben van bouwjaar 1955 dus daar zitten ook al de nodige km op.
Ik hoop dat ik er nog lang op mag rijden eindelijk eens uit de wind, er zit een verhoogd scherm op.
En dat ik niet te veel vragen over technische problemen op dit form hoeft te stellen.
Met vriendelijke groet
Peter v/d Berg.
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: nieuw lid
Peter,
Gefeliciteerd met je aanschaf en welkom op het forum.
Laat eens een foto zien van je RT en vertel is wat er allemaal op zit.
Hans
Gefeliciteerd met je aanschaf en welkom op het forum.
Laat eens een foto zien van je RT en vertel is wat er allemaal op zit.
Hans
- HenkvanR
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
Re: nieuw lid
Welkom Peter
ik heb zelf ook niet zolang een R1100RT maar ben zeer tevreden en vind het een fijne motor.
Ik hoop dat jij er ook veel plezier aan beleefd ook aan het forum trouwens.
groet Henk
ik heb zelf ook niet zolang een R1100RT maar ben zeer tevreden en vind het een fijne motor.
Ik hoop dat jij er ook veel plezier aan beleefd ook aan het forum trouwens.
groet Henk
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
HenkvanR

- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Re: nieuw lid: pietpuk
Welkom Peter,
Ben zelf 1,95 met lange benen. De 1100RT zat mij ook prima. Nu heb ik de 1200RT en dat gaat minder makkelijk. Heb de voetstepjes moeten verlagen om de knieen aan de bovenkant (tank) de ruimte te geven. Dat is nu oke.
Succes, Ralph
Ben zelf 1,95 met lange benen. De 1100RT zat mij ook prima. Nu heb ik de 1200RT en dat gaat minder makkelijk. Heb de voetstepjes moeten verlagen om de knieen aan de bovenkant (tank) de ruimte te geven. Dat is nu oke.
Succes, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!