Hoi Adam,
Ik heb me nog niet aangemeld, maar dat wil ik dan bij deze graag doen. Ik moet echter i.v.m. familieverplichtingen om 17:00 uur thuis zijn en het kan dus zijn dat ik iets eerder af moet haken.
Ik heb de route redelijk in BaseCamp kunnen krijgen, maar er blijven wel een paar 'puntjes' in zitten

. In een paar gevallen wil CityNavigator NTU 2015.4 echt de track niet volgen. Soms geeft CN aan dat het onverhard is en lukt het wel als je onverharde wegen toestaat in het routeprofiel, dat zullen de GS-rijders zeker niet erg vinden :-). In weer andere gevallen lukt het met de Freizeitkarte of met OpenFietsMap om de route er wel overheen te krijgen, maar ik denk niet dat er veel motorrijders rond rijden met OFM kaartmateriaal in de Zumo.
Hier de 'puntjes' waar de route nog afwijkt van de oorspronkelijke track (o.b.v. CN en onverharde wegen vermijden)
1. Net voorbij Blittersijck (km 40) op de Busweiderweg, volgens CN is deels onverhard en is er een deel geen doorgang. Met OFM of Tyre kan het wel.
2. Bij Lottum (km 50) is er volgens CN geen weg naar links richting het water.
3. In Bedburg-Hau staan in de track op de Südlicher Rundweg (km145) een paar routepunten in een doodlopend deel van de weg.
4. In het plaatsje Beek maakt de track een ere rondje door het dorp, hier heb ik de route volgens het origineel op gpscoordinates gevolgd.
Ook hier geen garantie, maar een beperkte mate van zekerheid durf ik wel te geven :)
Mocht iemand nog aanvullende opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag.
Groeten,
Rob
1992 Yamaha XJ750 Maxim, 1995 Honda VT1100 Shadow, 1999 Yamaha XJ900 Diversion, 2013 een R1200RT en sinds 2018 een R1200 GS Adventure