Route Nijmegen naar Nurburgring?
Moderator: RT_Patrick
Route Nijmegen naar Nurburgring?
Onder de noemer 'niet geschoten is altijd mis'... heeft iemand nog een route van (grofweg) Nijmegen naar Nurburgring?
Ik ben al verschillende (bestaande) routes aan elkaar aan het knopen maar wellicht ben ik hiermee het (route)wiel opnieuw aan het uitvinden.
Dus mocht je een route of tip hebben...graag! Bij voorbaat dank -top-
Ik ben al verschillende (bestaande) routes aan elkaar aan het knopen maar wellicht ben ik hiermee het (route)wiel opnieuw aan het uitvinden.
Dus mocht je een route of tip hebben...graag! Bij voorbaat dank -top-
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: Route Nijmegen naar Nurburgring?
Mooiste route is alles op korte afstand te zetten en voorkeur voor kleine weggetjes in MapsSource en dan een route laten maken tussen twee punten. Deze dupliceren en de originele een beetje fatsoeneren om de ergste ellende er uit te halen et voila: Hier is je route 

Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: Route Nijmegen naar Nurburgring?
En nog wat alternatieven: kronkel route optie in Garmin , of Onroute motorkaart Benelux en Duitsland. Of koop een kaart en zet een waypoint naar een plek waar de witte of gele weggetjes beginnen te kronkelen. Of sla rechts of links af op de provinciale weg naar de eerste beste landweg, en je wordt meteen beloond.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht