De werking van de Kisan is prima, led's knipperen op normaal tempo, en de runninglights-functie werkt ook goed, mits je niet de zwakste stand gebruikt, dan gaan de led's van constant branden over op een hoge frequentie knipperen, bijna onzichtbaar, maar toch

Als je de runninglights geactiveerd hebt en richting aangeeft, gaat de betreffende richtingaanwijzer netjes aan en uit, zoals dat hoort, dus niet terug naar zachtjes branden, zoals ik in een eerdere post heb gelezen

Uiteraard ook het draadje op het remlicht aangesloten, zodat de uitschakelfunctie on-hold gaat als je remt, functioneert ook naar behoren. Extra toelichting: als je richting aangeeft, zal dit na een in te stellen tijdsduur stoppen. Als je stilstaat en de rem vasthoudt, wordt deze functie verlengt met de tijd dat je remlicht actief is. Dit is wel zo handig als je voor een verkeerslicht staat. De rem vasthouden zorgt ervoor, dat je knipperlicht actief blijft, en zogauw je wegrijdt (en de rem dus loslaat) wordt de automatische uitschakelfunctie weer actief

Ook heb ik een ledlamp in het achterlicht gemonteerd, met als gevolg dat het remlicht op verlaagde spanning gaat branden. De motronic ziet dus blijkbaar dat het achterlicht defect is (te lage aansluitwaarde van de led), en schakelt dan het remlicht bij op lage spanning (4 V ofzo), waardoor het lichtgevende vlak verdubbeld wordt.
Samenvattend: als ik nu naar mijn achterlicht kijk, zie ik dus het normale achterlicht, een zwak brandend remlicht, en 2 zwak brandende richtingaanwijzers. Een veel groter vlak dus, dan het normale achterlicht

Aan de voorzijde brandt nu de koplamp (zonder stadslicht, lampje verwijderd), beide richtingaanwijzers (zwak) en de verlichting achter de emblemen (Schroedie shop)

Groet, Aad