Ik ben Ruud (51) uit Rotterdam en sinds kort in het bezit van een schitterende donkerblauwe

Ik heb in 2012 het motorrijden weer opgepakt na ca. 25 jr niet gereden te hebben omdat mijn inmiddels ex er niets mee had.
Toen zij in 2011 de stekker uit ons huwelijk trok en ik in 2012 daar een beetje overheen was heb ik dus besloten om mijn oude hobby weer op te pakken.
En dat deed ik maar gelijk goed door een Kawasaki ZZR1100 te kopen :mrgreen:
Iedereen verklaarde me uiteraard voor gek (en misschien hadden ze wel gelijk) dat ik na zoveel jaar niet te hebben gereden zo'n machine kocht.
Maar ik heb er dus geen moment spijt van gehad dat ik de Kawa heb gekocht, wat een kracht en snelheid heeft zo'n machine.
Alleen een aantal nadelen kleefden eraan, ten eerste was er bijna niet rustig mee te rijden en ten tweede werd je er toch wel vrij snel moe op.
Dit heeft mij ertoe besloten om toch maar weer over te stappen op een echte toerfiets en dat is dus de

Ik heb de BMW gekocht bij Roefsmotortrading in Maasbree, deze had hem geïmporteerd uit België en er stond net iets meer dan 30.000 km op de teller (aantoonbaar).
De machine is voorzien van diverse extra's o.a. Corbin zadel, Givi ruit, Alarm, Cilinderbeschermers en valbeugels, kofferset met binnentassen enz. enz.
Dus een hele complete motor voor een mooi bedrag en een leuk bedrag terug voor de Kawa.
Ik heb inmiddels ook stuurverhogers liggen die ik nog moet monteren voor een nog betere zit.
Wel moet ik heel erg wennen aan het rijgedrag van een boxermotor, maar dat zal vast goed komen

Hieronder nog even een foto van mijn grote trots.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Ruud