En Jerome, stuur mij maar een pb spreek ik wel met je af als je motor gerepareerd is.
Moderator: RT_Patrick
Veel plezier in het NoordenJos WRSM schreef:Al met al is er toch nog een mooie groep van 10 overgebleven. Heel veel plezier gewenst vandaag.
Walter en ik zoeken het wat dichterbij en gaan de Forumtour Noord-Holland nog eens rijden.
en ik dacht dat het aan het Garmin lag :lol:basplehn schreef:Ja, dat wij het eerste rustpunt in Malmedy voorbij waren gereden, dat heb ik door mijn dynamic en uiteraard het eerste Forum-rit over het hoofd gezien :lol:
GR Bas
Hoi Adam, dat is nog eens een motor seizoens-opening !Adam schreef:Het was een leuk, mooi en relaxed dag met al die BMW's. Begon heel rustig, voordeel van een zaterdag en werd langzame hand wat drukker...en ook warmer![]()
Dank iedereen, zeker Aad voor het regelen en alles. ik was rond 23.00 uur thuis. Was ook een leuke rit naar huis toe.
Ja Jos, wij zullen er zijn als jij voor vergelijkbaar weer als vorig jaar zorgt.Jos WRSM schreef:Fijn om te vernemen dat alles goed en gezellig verlopen is. Laat de opening van het nieuwe motorseizoen hiermee een feit zijn.
Hopelijk zien we jullie ook allemaal terug op ons jaarlijks RT Treffen op 3 mei a.s.
Dank je Tjeu, maar ik zal dan toch moeten wachten op de Sena 10U, eerder hoor ik niks via de NAV 5deckers schreef:Het was een geweldige rit
Bas stuur ik wel een mail hoe hij het rustpunt de volgende keer in de roeten moet opneemen dan laat miep zich horen dat hij op het rustpunt is aangekomen
gr. Tjeu
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!